Hojåka i Örebrotrakten - the original!

:mad:

Blev ju inte lite åksugen när hela "600 R" klubben stannade utanför korvmojen hos mej, hoppas ni fick en trevlig åktur i alla fall!
Det lät riktigt fint när alla drog iväg på Esplanaden :tummenupp

Finns det ingen "lag" om hur länge o hur mycket otur man får ha på 2 veckor ????(finns iofs dom som har det värre..,,,,men)

Krockade ju bilen förra veckan, Strulat varenda dag på jobbet ,fick stryck igår i tjänsten. Sedan i dag när jag sitter o beklagar mig för morsan,så hinner jag bara lagom avsluta meningen "Undra vad F*N som kommer att hända nu då......" När jag hör en smäll utanför....Vad händer...Jo min lillebror glad i hågen över att vara hemma från jobbet kommer backandes,Å vad gör han JO han backar omkull mitt sista transportmedel ...Min pärla min alldra käraste ägodel.MILLEN. RESULTAT:
hela V-sidan är repad, kåpor trasiga, jack i sving, repor i ram.mm mm + att hjälmen låg bredvid så den är bara att kasta... Så jag funderar på att ta livet av mig...Men med min tur så tar jag väl livet av någon annan i mitt försök........

:mad: :6surkart :arsele :gråta

Fan vad tråkigt, men ta inte livet av dig... Ta livet av lillebror istället :whip
(Fast då kan han ju inte betala, så nog bäst att strunta i det med :rolleyes: )

Det låter som du lyckats slutförbruka många års otur på ganska kort tid nu...
Fast å andra sidan så är du ju numera fullvärdig medlem i PennyBridge Ratbikes....... Tyvärr :(

Fan va tråkigt Lövis... :(
Men du får väl vara glad över att du inte satt på hojen när brorsan din backade över den.

Som sagt, nu har du förbrukat din andel olycka. Det kan bara bli bättre nu! :tummenupp

Vet i fan om jag har det ännu...men jag hoppas verkligen att det är så.

Det värsta som kan hända nu (vilket det troligen gör om det inte tar slut på oturen NU) är att dom bestämmer sig för att laga bilen istället för att skrota den. Då får jag vara utan bil tills helvete fryser till is.........

(Lövis hos Tengil)

Lövis:Beklagar sorgen, men nu kan det ju som sagt bara gå åt ett håll: uppåt.

Angående onsdagens åkning: Finn fem fel
R6, R6, R6, RSV Mille, Thundercat, R6.

Jag tycker verkligen synd om dej Lövis, hoppas bror din har några lemmar kvar :D eller INTE :finger
Tur att säsongen nästan är slut och du inte behöver köra någe mer!

stefan du är en mycket dålig mäniska om inte sämre än kyckling. hur kan du prisa en mille så när du själv kör yamaha. millen har ju inte visat sin potens någon gång i och runt örebro vad jag vet? 100 000 kroknäsor kan inte ha fel sverige är fantastiskt, the same med yamaha :fakta

:D

Nej nej... pojken är ju förvirrad efter att ha åkt för mycket traktor fattar du väll Blom...

Finn ETT fel ska det ju vara. :fakta :tummenupp

Kyckling skrev:
Nej nej... pojken är ju förvirrad efter att ha åkt för mycket traktor fattar du väll Blom...

Finn ETT fel ska det ju vara. :fakta :tummenupp
naturligtvis så är det på det viset, bra tänkt kyckling. dom låter ju tom lite lika och det skakar och guppar men så mycker mer är det inte :D

Lövis

köp en trisslott!´

Fan va synd, men lite skrapor gär ju inget för
funktionen, det är ju det viktigaste... värre med spruckna fälgar och krökt gaffel :crash

NoicE skrev:
Lövis

köp en trisslott!´

Fan va synd, men lite skrapor gär ju inget för
funktionen, det är ju det viktigaste... värre med spruckna fälgar och krökt gaffel :crash
exakta munto :fakta repor ser bara race mässigt ut :squid

Visst repor i kåpor är race, men jack i sving o repor på putsad ram är inte snyggt.sedan är inte en högervriden placering av toppkåpan så upphetsande heller.
Jag är glad att han backade saktare än han brukar,hade han inte det så HADE gaffeln varit krökt.
Nu ska jag åka ivä o ta kort på allt så jag kan visa F-bolaget vad som ska fixas(och NEJ det ska inte byggas om till 4-cyl :p )

Lövis skrev:
Visst repor i kåpor är race, men jack i sving o repor på putsad ram är inte snyggt.sedan är inte en högervriden placering av toppkåpan så upphetsande heller.
Jag är glad att han backade saktare än han brukar,hade han inte det så HADE gaffeln varit krökt.
Nu ska jag åka ivä o ta kort på allt så jag kan visa F-bolaget vad som ska fixas(och NEJ det ska inte byggas om till 4-cyl :p )
Men det är ju inte DITT Bolag som ska fixa det, det är ju din brors... eller morsas eller vem det nu är som äger bilen :rolleyes:

Ja måste bara beklaga oturen Lövis. Well om du nu har tur så kan du ju köpa en nyare Prilla för pengarna från F-Bolaget (om dom lödser in den)

Då kan vi leta hoj ihop. Jag sålde min idag :) :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti