Hojåka i Örebrotrakten - the original!

men vafan vi har ju snackat om det där mario :7peta varför byta du har ju r6an... eller så säljer du den och kper dig en 05a husa 450 cross :yoparty :tummenupp :yoparty

blom skrev:
ok har jag fattat rätt nu.. du kan köpa en buss och en sporthoj? eller bara något av dom?
Ingetdera egentligen...
Om R6 får gå till förmån för en billigare sporthoj så får jag loss stålar till en buss. Eyyy, fattar'u svenne fan?

Supermoto skrev:
Ingetdera egentligen...
Om R6 får gå till förmån för en billigare sporthoj så får jag loss stålar till en buss. Eyyy, fattar'u svenne fan?

Eyy, mannen däeluuungt! Klart hajjar va du jiddrar om!

Supermoto skrev:
Ingetdera egentligen...
ok ok då är jag med.... ja det är väl ganska smart tänkt av dig.. för att vara av dig menar jag :D kul föresten att du och åsa kommer på lördag :tummenupp

blom skrev:
ok ok då är jag med.... ja det är väl ganska smart tänkt av dig.. för att vara av dig menar jag :D kul föresten att du och åsa kommer på lördag :tummenupp
Hade verkligen verkligen hoppats på att få rejsa ;) :fyllisar

Supermoto skrev:
Hade verkligen verkligen hoppats på att få rejsa ;) :fyllisar
Men då hänger du naturligtvis med och kör lite is här hemma istället. :) :tummenupp

Eller beror det på att du inte fått låna däck?

Kyckling skrev:
Men då hänger du naturligtvis med och kör lite is här hemma istället. :) :tummenupp

Eller beror det på att du inte fått låna däck?
Om allt passar så kör jag jättehjärna is här hemma såklart men det ser mörkt ut.
Du vet, bygga täby, spela IB + danssstuga hos boliblompa på lördag gör att söndagen nästan går upp i rök :(

Supermoto skrev:
Om allt passar så kör jag jättehjärna is här hemma såklart men det ser mörkt ut.
Du vet, bygga täby, spela IB + danssstuga hos boliblompa på lördag gör att söndagen nästan går upp i rök :(
Bygga Täby skulle det ju göras den dagen det INTE kördes is sa de väll?

Kyckling skrev:
Bygga Täby skulle det ju göras den dagen det INTE kördes is sa de väll?
Bygga på lördag i första hand jo. Vi får se vart det bär...

Undrar vem det var som skulle se till att ny info kommer på teknis hemsida... just fan DET VAR JU JAG...

fan verkar inte som att han jobbar heller :va så här mycket har han inte snittat på sporthoj på 2,7 år tror jag :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti