Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Vädergudarna måste stå i maskopi med polisen eller nått...
Det regnar ju bara på onsdagar och lördagar!!! :mad: :kulspruta :5sure :4skrika

sluta nu klart du ska med och åka.. ta med tanten då.. det är ju inte varje dag som du träffar mig nu för tiden..

Yup, trevlig tur var det...bra tempo på vägen ner oxå :D

men köp inte godiset vid svartå, inge bra godis där inte....mazarinerna var bra dårtå, men det var ju köp-mazariner :P

ja ner var det roligare fart.. men det är ju så satans mycket bönder och annat skit ute efter dom där vägarna så man får väl ta det lit snyggt ialf

blom skrev:
ja ner var det roligare fart.. men det är ju så satans mycket bönder och annat skit ute efter dom där vägarna så man får väl ta det lit snyggt ialf

Bönderna var inte så farligt, men jag tyckte det var ovanligt många korkade bilister som ska köra ut framför eller göra dumma svängar ute igår.
Nog för att man alltid antar att alla ska göra nått dumt, men igår var dom verkligen på....

phastasphuk skrev:
Bönderna var inte så farligt, men jag tyckte det var ovanligt många korkade bilister som ska köra ut framför eller göra dumma svängar ute igår.
Nog för att man alltid antar att alla ska göra nått dumt, men igår var dom verkligen på....
jepp håller med.... men det är bara att gilla läget

blom skrev:
det var en trevlig tur idag ialf.. men vi ses ju på fredag när vi dricker öl :öl :tummenupp
Du var väl inte med :confused:
Inte från torget iaf...

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back