blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
talar man ofta om sin kuk så har man oftast väldigt liten.. dom som tex snackar knulla hela dagarna får oftas inte knulla.. stefan snackar inte om sin kuk han visar denTERMINATOR skrev:HAHA hela han är låmg och smal![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
talar man ofta om sin kuk så har man oftast väldigt liten.. dom som tex snackar knulla hela dagarna får oftas inte knulla.. stefan snackar inte om sin kuk han visar denTERMINATOR skrev:HAHA hela han är låmg och smal![]()

ja döds är rätt ord.. jag blev faktiskt lite som stefan.. rädd men det var kulTengil skrev:Sör att byta ämne i "Stefans Snopptråd" så kan jag berätta att Blommiblomsan och jag var och provade Husa -05or igår.![]()
Jag satte nytt personligt hastighetsrekord på Blommans ZX12a igår... 290+
Sen rejsade vi lite oxå... jag på ZX12 och Blomman på TLen. 12 vann.
Så bytte vi och då vann TLenMen det är väll bäst att säga att han övade hysteriska dödsweelisar i min bakspegel.
![]()
vad bra bromsarna var på tl:en Tengil skrev:Jag satte nytt personligt hastighetsrekord på Blommans ZX12a igår... 290+

läs min profilMattias650 skrev:En annan hänger ju inte med alls. Har Blomman köpt en ZX12a?![]()
Husan då?

en ny cross grej ska inhandlas så ford som möjligt........ är det tänktMattias650 skrev:En annan hänger ju inte med alls. Har Blomman köpt en ZX12a?![]()
Husan då?
blom skrev:läs min profil.... vad står det där
![]()

handlar inte om feghet utan om varvtiderSupermoto skrev:Fan vad fegt. Körde ni i dagsljus. Vi gav oss inte förrens personalen började ta på sig nattmössorna. Det är skitsvårt att köra MX endast i lyset från en hojstrålkastare
Jag vill ha en FC450 och en FE550 utöver min (snart) FS650![]()
sälj tjejhundran och köp en till husaSupermoto skrev:Fan vad fegt. Körde ni i dagsljus. Vi gav oss inte förrens personalen började ta på sig nattmössorna. Det är skitsvårt att köra MX endast i lyset från en hojstrålkastare
Jag vill ha en FC450 och en FE550 utöver min (snart) FS650![]()
Du snackar hela tiden om hur jävla snabb du är på Gelleråsen.blom skrev:talar man ofta om sin kuk så har man oftast väldigt liten.. dom som tex snackar knulla hela dagarna får oftas inte knulla..

Kyckling skrev:...text...
Det här kommer jag få faan för...![]()
raukroland skrev:Det kanske du får men grattis på namnsdagen kyckling...![]()
nu blandar du ihop saker igen... du/ ni talar om det.. jag säger vad jag kör för tid så tycker ni saker om det.. carlbark är snabb.. när jag kör lika fort som han så tycker jag att jag är snabb.. nu kanske jag är snabbare än vissa andra här men det spelar inte så stor roll tycker jag.. för jag är sällan nöjd.Kyckling skrev:Du snackar hela tiden om hur jävla snabb du är på Gelleråsen.![]()
Antar att man med ditt resonemang kan dra vissa slutsatser.![]()
![]()
Det här kommer jag få faan för...![]()
var får man tag i sånna skruvar?? vill ha röda eller guld till min falcoTengil skrev:Jätte träligt...![]()
![]()
![]()
![]()
Om du menar de blå sakerna så är det nitpluttarna som håller skivan i kransen.TERMINATOR skrev:var får man tag i sånna skruvar?? vill ha röda eller guld till min falco
Kyckling skrev:Om du menar de blå sakerna så är det nitpluttarna som håller skivan i kransen.
De ingår nog i kittet men finns säkert att köpa löst.
Dock är det ju lite bökigare att byta dem än en skruv.
nej nej nej det är blåeloxerade isr grejer... inte någon blå plastbit som man trycker in för att det ska se tufft ut vid korvmojjen.. köp skivor du med det är värt vart enda öre, satans bannaner vilka fina bromsar det blev.. förmodligen dom bästa jag testat skulle jag tro.. ( husans var lika bra)TERMINATOR skrev:men dom är kanske billigare ? frågan är ju var man får tag i sånna? vore ju skönt att inte byta ut hela skruven, föresten är väl dom färgade skruvarna alu?? frågan är om dom håller?
hur sitter dom fast?? är det inte sånna som man trycker fast i insexspåret?
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife