raukroland skrev:Kyckling, du fick inte grannarna på dig igår kväll då? Hann ju inte ens få på mig hjälmen innan den första grannen kom ut på balkongen...![]()
Grannar är presis som vanligt folk. Dom gillar ljudet av den twin dom med

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
raukroland skrev:Kyckling, du fick inte grannarna på dig igår kväll då? Hann ju inte ens få på mig hjälmen innan den första grannen kom ut på balkongen...![]()

Kyckling skrev:Vet inte om du menar allvar?
Men med tanke på hur du verkar ha kört med Falcon så är det pengar i sjön
med den där.
Bättre vänta några år och köpa den för 60kkr när du lärt dig köra.![]()
Sen är det lite fruntimmersaktigt att köpa något bara för det har fin färg.![]()
fruntimmersaktigt jag har faktiskt lite hår på ryggen, nej du har rätt kycklo vad det gäller min körning men det va ju det att den va ju så JÄVLA snygghåller med fullt och riktigt.. att köpa en hoj för färgen är det nog bara sitt kissare som gör.. och vad ska du med en r1a tillKyckling skrev:Vet inte om du menar allvar?
Men med tanke på hur du verkar ha kört med Falcon så är det pengar i sjön
med den där.
Bättre vänta några år och köpa den för 60kkr när du lärt dig köra.![]()
Sen är det lite fruntimmersaktigt att köpa något bara för det har fin färg.![]()
stefan är på G att bli en man.... kanskeTERMINATOR skrev:hehe varför har du en??![]()
![]()

HAHAHAHa bra att du la till kanske hahahablom skrev:stefan är på G att bli en man.... kanske![]()
du ska se hans..... ojojojTERMINATOR skrev:HAHAHAHa bra att du la till kanske hahaha
nej tröskan... ojojojoj.. sen har han en sak som int6e är lång men väldigt smal oxåMattias650 skrev:Hans traktor!![]()
blom skrev:nej tröskan... ojojojoj.. sen har han en sak som int6e är lång men väldigt smal oxå![]()

HELA han är inte lång... Men SMAL.TERMINATOR skrev:HAHA hela han är låmg och smal![]()
heheKyckling skrev:HELA han är inte lång... Men SMAL.![]()

|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife