Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Pratade med läkaren nyss, han tror att det kan vara muskelfästet för nån nackmuskel som sitter mellan skulderbladen som gått sönder.
Det kommer det att läka av sig själv på ett par veckor men fanskapet vägrade sjukskriva mig med motivationen: Du klarar väl av att ha semester ändå.

Usch, vilken dålig människa.

Stefan skrev:
Pratade med läkaren nyss, han tror att det kan vara muskelfästet för nån nackmuskel som sitter mellan skulderbladen som gått sönder.
Det kommer det att läka av sig själv på ett par veckor men fanskapet vägrade sjukskriva mig med motivationen: Du klarar väl av att ha semester ändå.

han var dålig.. har man semester så ska man vara frisk tycker jag.. hur blir det då nästa vecka när du inte har semester ska han följa med dig och dra dina mjölpallar.. nä det var en dålig mäniska.. men 12orna var grymma :yoparty :tummenupp

skönt att det inte var någe värre då ialf.

Stefan skrev:

Klarar man inte av arbete så ska man vara sjukskriven oavsett om man har semester eller inte. Semesterdagarna är ju heliga! :)

rainman skrev:
Klarar man inte av arbete så ska man vara sjukskriven oavsett om man har semester eller inte. Semesterdagarna är ju heliga! :)

är man sjuk på sin semester räknas det ju inte som semester (om man nu sjukanmäler sig vill säga...) då borde väl samma gälla för sjukskrivning.

erik skrev:
är man sjuk på sin semester räknas det ju inte som semester (om man nu sjukanmäler sig vill säga...) då borde väl samma gälla för sjukskrivning.

huvet på spiken osv..
ring till jobbet och sjukanmäl dig nu stefan så har du semesterdagar att ta ut i vinter! :tummenupp

erik skrev:
När? Var? Hur? Varför?

När: Lördags kväll vid nio tiden

Var: I Falkenberg

Hur: Inga kommentarer

Varför: Kan tyvär inte ge nåt vettigt svar på den frågan, är lite intresserad
av att veta själv faktiskt.

Stefan skrev:

om man säger så här.. alla vill men alla kan inte.. du är en bit på väg stefan :tummenupp :yoparty

Stefan skrev:

Skönt att du klarade dig så pass bra ändå. :tummenupp
Törs man fråga hur det gick med hojen?

Hojen står i garaget i lika fint skick som innan.
Med tanke på att hojen och jag var på 40mils avstånd från varandra så vore det bra konstigt annars.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti