Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom skrev:
stefan vad är det som tar sådan tid ?
Kan inte sitta och surfa hela nätterna, måste ju tänka på farsans teleräkning.

Varför kan inte gubben inse att jag måste ha bredband och digitaltvför att må bra.

Ja någon måste ju vara där och förbarma sig över de som kommer och vill åka med oss. :)

Det kom en kille på den mest välputsade R1'a jag någonsin sett. Jefflar vad fin den var. :tummenupp

Sen körde Eriks gamla granne förbi och såg förvirrad ut?!
Men han verkade inte se oss. Kan det vara att mitt skinnställ är för diskret?
Behövs det mer lysorange kanske? :va

Hade inga ostar igår men nu jävlar sitter Kaj Burres (med reservation för stavfel)
gammla kvaldäck på.

Nån som ska köra på Åsen nästa vecka?

Tyvär kan jag inte prova de norska ostarna på ett tag.
Försökte ta mig till kga i morse men ryggen säger stop, undra om jag brutit nånting?

"Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen"
Så kom igen nu och var en man! :D

Edit: Kom på en sak... Har vekheten flyttat sig? Det brukar ju vara stjärten du har ont i efter helgerna. :arsele :D

Last edited:
Stefan skrev:
Tyvär kan jag inte prova de norska ostarna på ett tag.
Försökte ta mig till kga i morse men ryggen säger stop, undra om jag brutit nånting?
kan väl säga somså att stefan har gjort sin första 12a eller han gjorde faktiskt 2st.

blom skrev:
kan väl säga somså att stefan har gjort sin första 12a eller han gjorde faktiskt 2st.

Vad betyder det? Att han gorde en 12a två ggr eller att han försökte göra en 24a men som bara lyckades bli en 13:30 så han hamnade på rygg som flickorna i Stockholm? Därav smärta eller? Jag tycker det är oklart. Har han provat sina krachpuckar eller?

Tengil skrev:
Vad betyder det? Att han gorde en 12a två ggr eller att han försökte göra en 24a men som bara lyckades bli en 13:30 så han hamnade på rygg som flickorna i Stockholm? Därav smärta eller? Jag tycker det är oklart. Har han provat sina krachpuckar eller?
han gjorde en 12a 2 gånger.. det såg fint ut men han lyckades liksom inte riktigt till 100%. så han låg även på backen 2 gånger.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti