Hojåka 2011 och 2012

Nej inte för mig: Men vi kanske ses på Kinnekulle i morgon?

Attans, det hade ju varit kul, men dessvärre har jag inte en enda bandag bokad i år. Känns som jag får ta och rycka upp mig...
Ha så kul och drick mycket (vatten) !
mvh /T

HahAA!

Nybesiktigat o klart.
Så var första turen för i år avklarat. Den gick i vätan till bilprovningen (kl 07:10) för att sedan åka grusväg några mil, ja den var ju redan skitig efter att ha åkt heela vägen till SBP. Lite gött att öva upp reflexerna genom lagom tempo mellan potthål o annat bröte, typ skog... Sen blev det mys åkning strångsjö-forssjö-valla-stan.
O nu ska det tvättas........

HahAA!

Nybesiktigat o klart.
Så var första turen för i år avklarat. Den gick i vätan till bilprovningen (kl 07:10) för att sedan åka grusväg några mil, ja den var ju redan skitig efter att ha åkt heela vägen till SBP. Lite gött att öva upp reflexerna genom lagom tempo mellan potthål o annat bröte, typ skog... Sen blev det mys åkning strångsjö-forssjö-valla-stan.
O nu ska det tvättas........

Tyckte jag såg den på Fågelgatan?

Tyckte jag såg den på Fågelgatan?
Ja det är möjligt... Vetefasen, okynnes åkte väl lite sådär. Fast fågelgatan... njae. Äh skit i det.
Durå, har du slutat åka eller?

Jag var till hamnen i Nyköping ikväll. Det var inte direkt packat med folk men det var ok i alla fall.
Jo, sen när vi skulle hem så hänge det en lapp på styret om att det är någon mc utställning på gång 2:a Juli (en Lördag).

http://www.ironhorsemcshow.com/

Finns det intresse av något sådant?

Nu är detta en allmän fråga och bara för att jag trycker på fel knappar så hamnade det i samma ruta som svaret till Mackan.
Skitdumt.........

Last edited:
Håådeee, skinnvästar, kedjer å fransar hit å dit, feta brudar med tattooos å tredojjer, indianer å vargar i månsken på 40:- tischan, halvmeters skägg å lapinkulta bakom chevan...

...sitter hellre hemma å kollar på förnerdrings-tv isf :glömdet

Ett redigt svar från en äkta Katrineholmare :tummenupp
Jodå så att..

Ja det är möjligt... Vetefasen, okynnes åkte väl lite sådär. Fast fågelgatan... njae. Äh skit i det.
Durå, har du slutat åka eller?

Jag var till hamnen i Nyköping ikväll. Det var inte direkt packat med folk men det var ok i alla fall.
Jo, sen när vi skulle hem så hänge det en lapp på styret om att det är någon mc utställning på gång 2:a Juli (en Lördag).

http://www.ironhorsemcshow.com/

Finns det intresse av något sådant?

Nu är detta en allmän fråga och bara för att jag trycker på fel knappar så hamnade det i samma ruta som svaret till Mackan.
Skitdumt.........

Vafan då var det något annat svart sattyg som stog hemma hos Pontus.
Men ja åker, nja min hoj står på Bikestop nu så det är svår åkt då.

Jaha, så var det jag igen då...

Vi blev tre pers som for till Nyköping idag, vi tog genvägen över Björnlunda dit. Hemskt trevligt med nya vägar.
I Nyköping kom vi på att två meter Gummi Tarzan iklädd skinndräkt får plats i en Audi TT, fast den var hemskt dyr, o så var det visst en tjejbil var det någon som sa så en sådan kan det inte bli tal om. Hem var det motsol som vanligt.. Ja utom i skuggan såklart.

Jag o gumman tänkte ta oss till Nyköping imorgon.
Beroende lite på väder men vi har väl tänkt åka så vi är på plats runt kl12.
Skulle vara trevligt om vi blev fler..

Jag o gumman tänkte ta oss till Nyköping imorgon.
Beroende lite på väder men vi har väl tänkt åka så vi är på plats runt kl12.
Skulle vara trevligt om vi blev fler..

Först tänkte jag säga nej och sen tänkte jag säga ja,,, nu vet i fan hur jag ska göra :confused: övertyga mig.

Såg inte en ylande varg på hela dagen, inte någon fet raggarbrud heller, ja förutom på McDonalds då, fast det var bara en.
Lite tamt nere i hamnen men det fanns lite att titta på ändå.
Det blev en hel del omvägar åt båda hållen och en dag som denna så gör det absolut ingenting.
Tack för gott sällskap!..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...