Hojåka 2011 och 2012

Såg inte en ylande varg på hela dagen, inte någon fet raggarbrud heller, ja förutom på McDonalds då, fast det var bara en.
Lite tamt nere i hamnen men det fanns lite att titta på ändå.
Det blev en hel del omvägar åt båda hållen och en dag som denna så gör det absolut ingenting.
Tack för gott sällskap!..

en trevlig tur blev det.

Tittade på yr.no och där står det att det skall tas en liten tur på Torsdag kväll :D

Tänkte mig en långtur i morgon. Häng gärna på. 10:00 macken

Tack för hjälpen med fjädringen Rolle! Den blev betydligt trevligare att köra :krama
Dock så hamnade jag mitt inne i Västerås med skjuts i Lördags vilket ledde till att laddningsregulatorn blev för varm och till slut dog, det blev jag varse på Hållstavägen. Ny är på väg hem....

Far till Sviestad i morgon vid 9 ca och glor på lite gammaldags RR, Cross och annat godis, om någon vill med.

Far till Sviestad i morgon vid 9 ca och glor på lite gammaldags RR, Cross och annat godis, om någon vill med.

Jag räknar med att ta VFR:en på en tur dit. Vet dock inte när jag kan komma iväg. Får hålla utkik efter dig där...

Till alla andra, haka på WEST,det är massor att titta på :)

Ja kanske, men det är så tråkigt att åka på kokpunkten runt stan. Bestäm en tid på macken så får vi se.

du har väl fläktar på hojen eller har du plockat bort dem, kortegen startar 18.30 så man behöver nog vara där en halvtimme innan eller kanske lite mer så vad sägs om samling 17.15 vid macken för avfärd runt 17.30?

Inget åka för mig tyvärr, jag har lite lång transportsträcka från jobbet för att lösa det.

Tänk om vi skulle ha lite framförhållning.
vad sägs om att åka en längre sväng i helgen? Skulle vara roligt om vi blev fler än en, typ 2-43 st.
Jag ska ev kolla på ny hoj, eller en till rättare sagt men annars så har jag inte så mkt för mig.

du har väl fläktar på hojen eller har du plockat bort dem, kortegen startar 18.30 så man behöver nog vara där en halvtimme innan eller kanske lite mer så vad sägs om samling 17.15 vid macken för avfärd runt 17.30?

Är det väder kommer jag. Sen tycker jag att vi skulle samla Sporthojar (ja vi som samlas på macken) på en egen plats när vi kommer fram, kanske vid fontänen vid kvarnen eller nått.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...