Hojåka 2010

Status
Ej öppen för fler svar.
"Se hit MC-Folk!!! Onsdagen den 11 augusti kör vi vår årliga mc-kortege, starten går vid vår klubbstuga Brogetorp. Vi startar ca. 18.30 för att svänga upp på torget i Katrineholm kl. 19.00. Kom i god tid, det kommer att finnas kaffe och korv vid stugan. Sprid detta meddelande till era hoj vänner, alla är välkomna även icke medlemmar. Väl mött Styrelsen" Saxat från www.kmck.se

"Se hit MC-Folk!!! Onsdagen den 11 augusti kör vi vår årliga mc-kortege, starten går vid vår klubbstuga Brogetorp. Vi startar ca. 18.30 för att svänga upp på torget i Katrineholm kl. 19.00. Kom i god tid, det kommer att finnas kaffe och korv vid stugan. Sprid detta meddelande till era hoj vänner, alla är välkomna även icke medlemmar. Väl mött Styrelsen" Saxat från www.kmck.se

Och som vanligt så, jobbar jag.

:Bugar:Bugar
Koka hoj är jag tveksam till,,,,,,,,,,,, jag åker om det är mulet.

Och undras om det kommer nått folk då då?????

Last edited:
I morgon ska jag åka nånstans fort/sakta/fika/inte fika/långt/kort om det är väder 17,15 på macken.

Jag ska besikta hojen kl 15.00 i Finspång idag. Med trasig hastighetsmätarvajer :tummenupp Har beställt ny,men den kommer bara i veckan. Hoppas hojen går igenom :yoparty

Har varit på plats några timmar nu. Tälten var uppslagna innan regnet kom. Så nu väntar jag bara på dom andra tappra själarna! Tältplats 38 ALOB kom in och säg hej ;)

Någon som har lust att se RR på Gelleråsen i morgon, jag tänker nog om jag ska åka dra vid 10 ca, men bara om väderprognosen håller.

Har ångrat mig :rolleyes:

Last edited:
Det känns som man pratar med sig själv här nu för tiden,,,,,,,,,,,, men i morgon är det visst åka på gång,,,,,,,,,,,,, 17,15 på macken.

Det känns som man pratar med sig själv här nu för tiden,,,,,,,,,,,, men i morgon är det visst åka på gång,,,,,,,,,,,,, 17,15 på macken.

Jag skulle behöva ut och lufta lite, vid torrspår kommer jag förmodligen ner :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma