Hojåka 2010

Status
Ej öppen för fler svar.

MarcusKarlsson

knegare
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Katrineholm
Hoj
Ingen
"Se hit MC-Folk!!! Onsdagen den 11 augusti kör vi vår årliga mc-kortege, starten går vid vår klubbstuga Brogetorp. Vi startar ca. 18.30 för att svänga upp på torget i Katrineholm kl. 19.00. Kom i god tid, det kommer att finnas kaffe och korv vid stugan. Sprid detta meddelande till era hoj vänner, alla är välkomna även icke medlemmar. Väl mött Styrelsen" Saxat från www.kmck.se
 

Gummi Tarzan

örnörn
Gick med
11 Jun 2010
Ort
Sollentuna
Hoj
Svart/ grå kronan duo s
"Se hit MC-Folk!!! Onsdagen den 11 augusti kör vi vår årliga mc-kortege, starten går vid vår klubbstuga Brogetorp. Vi startar ca. 18.30 för att svänga upp på torget i Katrineholm kl. 19.00. Kom i god tid, det kommer att finnas kaffe och korv vid stugan. Sprid detta meddelande till era hoj vänner, alla är välkomna även icke medlemmar. Väl mött Styrelsen" Saxat från www.kmck.se

Och som vanligt så, jobbar jag.
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
"Se hit MC-Folk!!! Onsdagen den 11 augusti kör vi vår årliga mc-kortege, starten går vid vår klubbstuga Brogetorp. Vi startar ca. 18.30 för att svänga upp på torget i Katrineholm kl. 19.00. Kom i god tid, det kommer att finnas kaffe och korv vid stugan. Sprid detta meddelande till era hoj vänner, alla är välkomna även icke medlemmar. Väl mött Styrelsen" Saxat från www.kmck.se

:Bugar:Bugar
Koka hoj är jag tveksam till,,,,,,,,,,,, jag åker om det är mulet.

Och undras om det kommer nått folk då då?????
 
Last edited:

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
I morgon ska jag åka nånstans fort/sakta/fika/inte fika/långt/kort om det är väder 17,15 på macken.
 

Sanyi

Hungarian Devil
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Vingåker
Hoj
Kawasaki zzr 1100
Jag ska besikta hojen kl 15.00 i Finspång idag. Med trasig hastighetsmätarvajer :tummenupp Har beställt ny,men den kommer bara i veckan. Hoppas hojen går igenom :yoparty
 

philip_ecdt

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2009
Ort
Katrineholm
Hoj
Suzuki Bandit N 1200 -04
Har varit på plats några timmar nu. Tälten var uppslagna innan regnet kom. Så nu väntar jag bara på dom andra tappra själarna! Tältplats 38 ALOB kom in och säg hej ;)
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Någon som har lust att se RR på Gelleråsen i morgon, jag tänker nog om jag ska åka dra vid 10 ca, men bara om väderprognosen håller.

Har ångrat mig :rolleyes:
 
Last edited:

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Det känns som man pratar med sig själv här nu för tiden,,,,,,,,,,,, men i morgon är det visst åka på gång,,,,,,,,,,,,, 17,15 på macken.
 

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Ort
På norr
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Det känns som man pratar med sig själv här nu för tiden,,,,,,,,,,,, men i morgon är det visst åka på gång,,,,,,,,,,,,, 17,15 på macken.

Jag skulle behöva ut och lufta lite, vid torrspår kommer jag förmodligen ner :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top