Hojåka 2010

Status
Ej öppen för fler svar.
hojtur!

Ryno och jag tänkte dra en Östgötasväng imorrn. Det blir väl att starta i Finspång och sen Hjortkvarn och snurra lite där, sen antagligen Malexanderrundan efter det. Finns det nåt intresse? Om det gör det så kan vi ses vid Shell vid 10 imorrn!
/T

Tänkte mig ner till Norrköping o köra med Pekingneserna, åker från macken 11:15.
Häng på

Vart tog ni vägen sen?

Om du menar efter att du lämnat oss så åkte vi över täckhammars-bro vidare till Runtuna (tror jag) över östra Malma och ner till åstugan för lite fika. Tillbaka över malma och följde vägen ner till gamla E4:an. Nyköping-nävekvarn(nästan)- liten väg som jag inte kommer ihåg namnet på till gamla E4 igen. Jönåker och hem via kolmården.
Blidde exakt en tank :yoparty

Man kan ju hoppas vädret är bra nästa helg oxå. Får man önska så kan det dock vara lite svalare än i går.

hehe... Min ord. fotpinne är på lagning, fick tag på en pinne från 750, funka dock inte med växelföringen. Fast på sviestad räcker det med 3an :D

Har faktiskt funderat på om inte du skulle sälja hehe.
Fast din hoj är ju så hårt körd :tungan

hehe... Min ord. fotpinne är på lagning, fick tag på en pinne från 750, funka dock inte med växelföringen. Fast på sviestad räcker det med 3an :D

Har faktiskt funderat på om inte du skulle sälja hehe.
Fast din hoj är ju så hårt körd :tungan

Den ska säljas, hårt körd? njae använd på rätt sätt skulle jag nog vilja säga. intresserad?

Jag var ironisk gällande hur du kört hojjen ^^

Jo visst vore de skoj å ha en finhoj också men det kostar mer än det smakar för mig tyvärr... Lycka till med försäljningen!

Hur är det med intresset för en långtur i helgen??????

Åh inge gnäll på vädret tack.

Vet inte... Jag har ju precis lagt på nya däck och det skulle vara synd att nöta på dom, nu när dom ser så fina ut.:yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma