Hojåka 2010

Status
Ej öppen för fler svar.
Är det lika varmt som idag så gäller det nog att rulla på och sen hitta en skuggig plats att stanna på, men var det är det har jag ingen aning om.
Hitt på nå.

Blir det så många ska jag ABSOLUT inte med!

Och hur förvånad blev jag då,,,,,,,,, volvonisse kom igen nu och visa KTM:en lite landsbygd.

Last edited:
På Lördag har AVA 35års jubileum, så därför tänkte vi ta en sväng dit + Bulten och Rosenhill så klart. Vi möts på Statoil i Flen (får bara plats ett 100-tal hojar men jag tror alla från K-holm ska få plats) vid 11-tiden.

Tempot passar nog alla på sporthojar eftersom det är T_seger eller Dsg som är Point man = tempot blir allt mellan livsfarligt till rena självmorsförsök. Välkomna :)

Är det lika varmt som idag så gäller det nog att rulla på och sen hitta en skuggig plats att stanna på, men var det är det har jag ingen aning om.
Hitt på nå.

Och hur förvånad blev jag då,,,,,,,,, volvonisse kom igen nu och visa KTM:en lite landsbygd.

Det ska ju faktiskt regna idag :)
Men idag har jag faktiskt inte tid, har lite annat att styra med... Men skulle behöva få ut den på lite vägar.

Blir det nåt åka eller?? Sådär sugen på att trampa runt i nyköping o svettas. Rosenhill??

ok, ses på shell o åka typ 17.15 eller?

Slog väl årsbästa va...hela 6st :yoparty
Hur som, tack för en trevlig kväll grabs :tummenupp

När ska du ut qungen? Jag är i kholm nu. Ska dock äta vid 18 så från ca19 är jag på en tur.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey