Hojåka 2010

Status
Ej öppen för fler svar.
Vi pratade lite löst om 1 maj , jag tror dom mesta var inne på att åka till Norrköping , vi sa att vi skulle försöka vara där i tid så vi kunde få någon plats att sitta och kolla kortegen .

Det börjar 13,00 så kl 11,00 på shell åka 11,15 är det ok ?

Mvh Uffe

Låter bra, samma tid som förra året :)
Då blev vi hela 20st hojar som gled ner, slås det i år måntro..?

Jag kommer inte med på 1:a-maj turen då min yapanzka qualitäetshoj måste få lite service i framgaffeln. Läcker olja som satan ur ena gaffelbenet. Skall lämna in den hos handlarn i morogn så de får åtgärda det...

Jag och Fritz dyker upp vid 11 imorrn, det var alldeles för länge sen sist! Ses!

Är det några som ska åka idag? jag sitter i sthlm och funderar på om det är nån ide att åka. annars har jag körningar i här idag... =)

Är det några som ska åka idag? jag sitter i sthlm och funderar på om det är nån ide att åka. annars har jag körningar i här idag... =)

jag åker dit till straxt innan 11 och dricker en kaffe om jag blir själv så får det nog vara men det är flera som ska komma, om de faller av eller inte vet jag ej men det ska ju i alla fall inte regna.

jag åker dit till straxt innan 11 och dricker en kaffe om jag blir själv så får det nog vara men det är flera som ska komma, om de faller av eller inte vet jag ej men det ska ju i alla fall inte regna.

ok jag avvaktar en stund till. Hoppas det blir några som åker

Tack alla för idag. :tummenupp Det var riktigt trevlig att träffa er killar och tjejer. Hoppas att alla kom hem ordentligt. :krama

Ha ha Trodde att ni åkte hem var för sig :D Nu så skulle jag iofs till mina föräldrar som bor på norrsidan. :)

japp matorp park imorgon vid 10 eller11 har inte bestämt mig än ska dit o kolla när ett par polare kör hoj

vi får väl se om solskensföraren per ska med han åker inte gärna om hojen kan bli dammig :D

Om vädret blir skapligt så ska jag nog åka ner och kolla på dom snabba killarna!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma