Hojåka 2009

Status
Ej öppen för fler svar.
Känns som vi kommer slå ett litet Rejmyre rekord imorgon, fem klara nu, kul :tummenupp
Saknar några som jag tror dyker upp...:D
Parkerar som vanligt inne på gården imorgon, så gubbarna får se lite schyssta hojar :drool

Åker inte till Rejmyre idag, är toksugen, perfekt väder och allt men men måste dona och greja så sånt är livet :(. West hänger eventuellt med imorn, jag kan slå en pling isåfall, jag jobbar till 14.06.

Tack för dagens trevliga körning/fika :)
Måste slagit nytt måndagsrekord ivarjefall, 12st!!

det ska visst vara premiär i Nyköping/hamnen imorgon,såg det på KMCK:s sida.någon som eventuellt ska åka om vädret tillåter.

det ska visst vara premiär i Nyköping/hamnen imorgon,såg det på KMCK:s sida.någon som eventuellt ska åka om vädret tillåter.

Ta det lugnt och se upp för farbror blå bara, jag har sett 5 mc poliser i arbete samtidigt dom senaste dagarna. Sen kan ni passa på att tuta när ni passerar 30 sträckan i Bergshammar, där jag numer huserar!
mvh /T

Det ska visst vara premiär i Nyköping/hamnen imorgon, såg det på KMCK:s sida. Någon som eventuellt ska åka om vädret tillåter?

Hade varit trevligt, men måste nog tyvärr hoppa det, ska vara värd för lite fotbollskväll ikväll(CL-final) :)

Sen kan ni passa på att tuta när ni passerar 30 sträckan i Bergshammar, där jag numer huserar!
mvh /T

Va, har ni flyttat Tobbe :va

Hade varit trevligt, men måste nog tyvärr hoppa det, ska vara värd för lite fotbollskväll ikväll(CL-final) :)

Va, har ni flyttat Tobbe :va

Japp, nu är det Nyköping som gäller. Kom gärna in och fika om ni åker förbi. PM för adress!
Kan passa på att varna lite mer för farbror blå, som verkar ha en massiv kanmpanj i Nyköping just nu, jag mötte 5 hojar och en buss på väg söderut när jag åkte till Fjollträsk idag.
mvh/T

Demodag Arboga

Angående demodag Arboga så tänker jag ta en repa dit.

Skulle tycka att åka 10,00 samling 09,45 från Shell skulle vara en bra tid.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Back