Hojåka 2009

Status
Ej öppen för fler svar.
Träffas kl 10:30 imorgon Lördag på Shell vid bra väder, första stop blir Realcars Vingåkraträffen09
Vad som händer sen beror väl på väder å intresse...

Vingåkraträffen....... va nåt nytt för mig som bor i vingåker :) Men ja ä lite off så att säga... kom ner på byn idag o det va marknad o en satans massa folk o bilar. Hade ja ingen aning om :va

Jag åker ner till Realcar ca 10:45 lr nåt. Sen hänger ja på en sväng om det är fint väder. Är det mulet kan vi fika hemma hos mig... tänkte skriva att ja bjuder men kom på att det bästa jag brukar åstadkomma är kaffe lr te :tummenupp Men det finns gott fikabröd nere på fiket :banana

Ska till oskarshäll imorgon, 10.30 på shell för dom som vill haka på.
Och baksmälla är bara för klenisar ;)

Sorry men jag skippar att åka idag..
Så himla äckligt väder, usssch.
Får ta det en annan dag när det är sol :)

Väntas bli kanonväder imorgon :), vad sägs om ett första besök på MC-fiket dom har på måndagkvällar i Rejmyre..:tummenupp
Träffas 17:15, åka 17:30!!

Jag är på i morgon............

På tisdag är det KM på Sviestad, jag ska vara funktionär (= gratis bankörning) om nån ska ner och titta eller jobba så hör av er.

Jag åker ca 14,00, från Shell om nån hör av sig annars drar jag direkt från garaget.

Jag är på i morgon............

På tisdag är det KM på Sviestad, jag ska vara funktionär (= gratis bankörning) om nån ska ner och titta eller jobba så hör av er.

Jag åker ca 14,00, från Shell om nån hör av sig annars drar jag direkt från garaget.

Kan du inte jobba åt mig också så jag kan få en gratis körning? Jobbar kväll på vanliga jobbet... :P

Kommer också :-)

Uffe !

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Back