Hojåka 2008

Status
Ej öppen för fler svar.
Tack för idag Liff. Kul och träffas, synd bara att du inte fick med några av de andra sömntutorna. De gick miste om en kanontur, eller hur:tummenupp .

Hoppas ölen smakar ikväll, vet att mina kommer att göra det och nej förresten vi klarade oss inte utan väta.

Hmmmmmm...... kan perra lukta till sig att det ska bli regn:D

Väl mött nån annan dag.

Ringensmiskarn

Hoppas ölen smakar ikväll, vet att mina kommer att göra det och nej förresten vi klarade oss inte utan väta.

Hmmmmmm...... kan perra lukta till sig att det ska bli regn:D

Jajjemän, de vet du:tummenupp

Eller så räcker det å lukta på lite sprit kvällen innan:3freak

Bra väder i morgon, sen dra det ihop sig till regn,,,,,,,, Jag är på macken 17,15 om inte solen slocknar.

Vart ska jag? Inte vet jag men nånstans finns det väl nått kul,,, mer åka än fika.

Lite Tisdagåka kan aldrig vara fel.
Om jag kommer loss tänkte jag haka på en sväng. Är det Shellmacken mitt istan som är samlingspunkt.

Ringensmiskarn

Japp det är det!!
Kommer inte köra imorrn ska fira morsan som fyller60år... så det blir ett litet kalas där hos dom istället...:öl

Han sågs senast köra den för egen maskin mot K-holm, så efter omständigheterna får man säga att det gick bra.

Hört rykte om att en 1098:a kört runt i stan ikväll, nån som vet något om det?:huvet (inte jag alltså):mad:
Va är de för tomté:tomten

Han klarade sig rätt bra, ont i höften och cykeln gick att köra hem, vi motade upp honom till akuten för säkerhets skull.

Hej vi va oxå med till Hävla, men i Vingåker svängde vi av hem. Vem va det som kraschade, vart och hur gick det?

På lördag så tänkte jag åka ner till norrköping, Peter var också sugen tror jag.

Någon mer som är sugen?

390514_hujth2.jpg

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!