Hojåka 2008

Status
Ej öppen för fler svar.

Sanyi

Hungarian Devil
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Vingåker
Hoj
Kawasaki zzr 1100
Kom till Vingåker så kan vi ta en fika på Fikarummet å rada upp hojarna lite snyggt:) Sen kan man ta Österåker-Julita-Hållsta osv, Bara ett förslag.:yoparty
 

Sanyi

Hungarian Devil
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Vingåker
Hoj
Kawasaki zzr 1100
När jag kom hem efter Rejmyreturen igår så tog min älskling Martina premiärturen (bakpå) :) Hon kan nog bli en bra bönpalls-nötare :tummenupp Nu behöver hon bara en ny hjälm :yoparty
 

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Ort
På norr
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Ser ut som det kommer bli bra väder hela veckan, tror jag bangar vad det gäller torsdag. känns som jag åderlåter min ekonomi lite hårt just nu men skulle jag ångra mig så hör jag av mig

Peter klåpare alias "ankätare", skriv för fan i rätt tråd:huvet :D
Han menar kvällskörningen som är på Sviestad, men den/sånt diskuteras i "Bankörning/Roadracing" tråden!!
 
Last edited:

testo

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Kawasaki ZX10R -09
sluta stå bakom gardinen o smygkolla..... bara att haka på en sväng, jämna stopp varvas med lite kaffe. kan bara bli bra!!

haha skulle set ut om ja kom med bilen efter hehe

får haka på med hojen nästa gång ist trots ja ej kör som ni

När jag kom hem efter Rejmyreturen igår så tog min älskling Martina premiärturen (bakpå) :) Hon kan nog bli en bra bönpalls-nötare :tummenupp Nu behöver hon bara en ny hjälm :yoparty

har haft min tös med en del ggr i år men hitils längsts till o från vingåker...

lite kul de gillar det
 
Last edited:
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Enköping
Hoj
snart så
haha skulle set ut om ja kom med bilen efter hehe

får haka på med hojen nästa gång ist trots ja ej kör som ni

nu tror jag nog du har missförstått det hela lite, vi kör alla i lite olika tempo en del lite fortare än de andra men ingen har blivit borttappad under de gånger jag vart med, alla inväntas och ingen blir pikad för ett långsamt tempo utan snarare tvärtom om vi ser någon som vinglar på gränsen så kommer jag i alla fall be honom sänka farten. det handlar om att ha kul och inte att komma först. mc olyckor har jag vart med om och det vill jag inte se igen. bara att tanka hojjen och haka på imorgon, jag och perra har pratat om att ta en sväng.

vilka ska med imorgon om vädret tillåter??? 17.00 vid shell sen får vi se vars det bär iväg
 
Last edited:

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Ort
På norr
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
vore kul om vi kunde bli ett gäng hojar

Med det är vädret borgar det väl för ett tidigt rekord:)
Ni som funderat på att haka på, gör slag i saken ikväll nu!!
Blir ingen jätte lång sväng så här i början på säsongen, kul bara å träffa lite likasinnat folk:tummenupp

Träffas alltså 17:00 på Shell idag Onsdag!!
 

Honda Homer

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Katrineholm
Hoj
VFR -2006
Kan meddela att jag fixade "lappen" idag, så jag lär dyka upp vad det lider, dock tveksamt om jag hinner idag.

Vi hörs
 

SMS

Voffö rå!!
Gick med
31 Jul 2007
Ort
Katrineholm
Hoj
Yamaha -01
Testo!!!!!!

Vadå? Klart du kan hänga med!!
Kan jag, så kan du!!

Åker visserigen inte med så ofta men det förekommer trots allt.
 

clabbis

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2007
Ort
katrineholm
Hoj
Suzuki RF600R -97
På söndag om vädret tillåter tänkte jag och en arbetskamrat ut på åka lite hoj. Avfärd 1030 från shell. Funderar på vart man ska åka. GIllade Hävla rejmyre vägen sen tänkte jag om man kan ta sig ut på norrköpingsvägen o ta vägen förbi kolmården hem. Eller nåt annat förslag?
 

testo

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Kawasaki ZX10R -09
nu tror jag nog du har missförstått det hela lite, vi kör alla i lite olika tempo en del lite fortare än de andra men ingen har blivit borttappad under de gånger jag vart med, alla inväntas och ingen blir pikad för ett långsamt tempo utan snarare tvärtom om vi ser någon som vinglar på gränsen så kommer jag i alla fall be honom sänka farten. det handlar om att ha kul och inte att komma först. mc olyckor har jag vart med om och det vill jag inte se igen. bara att tanka hojjen och haka på imorgon, jag och perra har pratat om att ta en sväng.

vilka ska med imorgon om vädret tillåter??? 17.00 vid shell sen får vi se vars det bär iväg


låter bra det, ska se när ja får tid, håller ögonen öppna.

Testo!!!!!!

Vadå? Klart du kan hänga med!!
Kan jag, så kan du!!

Åker visserigen inte med så ofta men det förekommer trots allt.

najs o höra att det fins fler lungn åkare hehe
 
Last edited:

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Ort
På norr
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Sol = Åka:yoparty
Kör väl som igår(9st), alla som är sugna träffas på Shell vid 17:00:tummenupp
 

Isak_84

Ny medlem
Gick med
8 May 2008
Ort
Katrineholm
Hoj
2006 Honda VTR
Tjenare alla!

Hittade denna sida idag. Sugen på at åka ut en sväng med er och se vad ni är för sköna typer!

Missade tyvär dagens körning. (typiskt) Men ser fram emot att ta premiärturen med er snart.

Ska ut imorgon (Fredag) mellan jobben. Någon som kan tänka sig en tur vid 17 tiden till senast 20 tiden?

Mvh Isak
 

MarcusKarlsson

knegare
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Katrineholm
Hoj
Ingen
På söndag om vädret tillåter tänkte jag och en arbetskamrat ut på åka lite hoj. Avfärd 1030 från shell. Funderar på vart man ska åka. GIllade Hävla rejmyre vägen sen tänkte jag om man kan ta sig ut på norrköpingsvägen o ta vägen förbi kolmården hem. Eller nåt annat förslag?

Ska du åka en söndag så sikta på en långtur istället.
Åk ner förbi Linköping sen neråt Boxholm och runt där.
Eller Bergsslussar och sen pålsboda, kilsmo, brevens, högsjö, vingåker, hävla, rejmyre, kholm. Finns maaassor
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top