Hojåka 2008

Status
Ej öppen för fler svar.
Japp, kalajstur idag. Ännu roligare var det att jag hamnade på oscarshäll samtidigt som K-holmarna och kunde hänga på. Och vädret blev bara bättre och bättre!
Mvh /T

Tack för en trevlig tur idag!!! Vi blev ju en heldel till sist.... Kul!!!!

kan bara instämma med föregående, började lite surt men blev riktigt bra på slutet, synd att vi inte blev fler men det löste sig när vi sammanstrålade med en del från norrköping.

instämmer även jag då. mäktigt att se kortegen live :yoparty det måste vi åk ner på nästa år igen! tack för dagen alla!

Börja se ljuset i tunneln,, de påstår att de startat min maskin och nu ska jag nog hämta den på tisdag,,,,,,,,, alla som tror på det räcker upp en hand.

Vid bra väder imorgon Lördag, vilka är då sugna att åka på VINGÅKRA-TRÄFFEN 08'??
Börjar vid 11, så intresserade kan väl träffas 10:30 på Shell isf!!

Bilutställning, fika i Vingåker, sen nån schysst sväng efteråt:tummenupp

Last edited:
Jajjamensan :tummenupp Nu gör ni en Vingåkersgalning glad :) Jag e på självklart :yoparty Kom till Vingåker bara :tummenupp

Det bär av till oscarshäll vid 1200 om nån är sugen o haka på. Står vid olympusparkeringen ska träffa en kompis där.

Kom precis hem efter en tur till katrineholm-forssjö-arboga-köping-örebro-vingåker-å katrineholm igen.....
Såg den nyaste ducati monster i arboga......
Dom är först i sverge att ha den....Den vill jag ha!!!!! Den va riktigt grymmmm!!! Dom har provkörning i arboga den 20maj... Man kanske ska dit...

Det bär av till oscarshäll vid 1200 om nån är sugen o haka på. Står vid olympusparkeringen ska träffa en kompis där.

Schysst framförhållning clabbis, 20min innan:D

Såg den nyaste ducati monster i arboga......
Dom är först i sverge att ha den....Den vill jag ha!!!!! Den va riktigt grymmmm!!! Dom har provkörning i arboga den 20maj... Man kanske ska dit...

Kanske är inte ordet!! Redan uppskrivet i kalendern:tummenupp

Ang.imorgon: Ser ut att bli skitväder, men bättre på Söndag!!

Kanske lite offtopic, men jag har idag varit på vägarna med gixxern.

Blev följande tur: Kholm-Valla-Bie-Julita-Vingåker-Kholm-Strångsjö-Forssjö-Kholm.

Tog inte lång stund att vänja sig vid hojjen. Hade sånna förväntningar på dess prestanda att man var lite nervös innan, men den var lättkörd även om det sköt på bra vid full gas. Är supernöjd!

På 2an lyfte framhjulet lite väl gärna men med trean i var det bara å lägga sig på tanken å vrida, vilken känsla :D

Kanske lite offtopic, men jag har idag varit på vägarna med gixxern.

Blev följande tur: Kholm-Valla-Bie-Julita-Vingåker-Kholm-Strångsjö-Forssjö-Kholm.

Tog inte lång stund att vänja sig vid hojjen. Hade sånna förväntningar på dess prestanda att man var lite nervös innan, men den var lättkörd även om det sköt på bra vid full gas. Är supernöjd!

På 2an lyfte framhjulet lite väl gärna men med trean i var det bara å lägga sig på tanken å vrida, vilken känsla :D

Inte alls:felämne
Tvärtom, helt klart:backontop
Alltid lika kul att läsa om andras turer å intryck när man själv inte hade möjlighet:tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla