Hockeyslutspelet

Klart man håller på Frölunda men tror inte de håller ända fram :gnissla
 
HV71 tar hem det!!! Inget annat lag i kommer klara stå emot dem i SJU matcher... skicka in Jämtin :finger ; Skröder :fatta! ; och Remstam :gnissla bara ......HEJA HÅVE!!!
 
hOHOHOHO, det är fascinerande ni som håller på djurgården. Det verkar dock som om ni får uppförsbacke.... HELA VÄGEN...

Frölunda. Å va gott..... 0-1....

:banana
 
OJOJOJOJOJOJO va säger ni nu då???

JAg säger då det....

1-8

som ett smäck...

Bajs på er, jäkla djurgårdare..... hohohohoho

SM GULDET STANNAR HEMMA!!!!!!!!!

:yoparty
 
KOmmentera nu då!! Jäkla gangsters =)

Hohoho, å att modo vinner, är inte dåligt det heller...

HEJA VF :banana
 
:( illa illa... all heder åt kaffe-paketen från karlstad...
 
DIF är det som gäller! 1-8 är skit samma vi kommer igen :kocko
 
Jonne_boy skrev:
Kvartsfinalerna spelas i bäst av 7..
kom tillbaka när ni vunnit 4!
HAhaha, visst är det så. Det tyckte Färjestad förra året oxå. Speciellt den där jävla tomten i TV4-studion. SOm var så äckligt målad så det luktade om det...

Jaja, det ska bli skönt med SM-guld iår igen.... Djurgårn, nä, inte iår heller. Tyvärr.
 
Djurgården

Frölunda var mycket bättre idag :klappar , inte roligt och vara å titta.

Nya tag på Onsdag då ska vi ladda. :fyllisar :banana
 
HV viker sin vana ner sig i år igen. Jämtin beter sig sin vana trogen som en mupp.
VF är för snabba och vassa för DIF ( varför envisas folk med att snacka om Wikegårds vinnarskalle? Han har ju aldrig vunnit något?)
Timrå och Linköing kommer puckla på varandra i sju matcher och sedan krokna i slutspelet.
FBK är starkare än Luleå oavsett hur mycket Micke Andersson gnäller och TurGusten spelar.

Sedan vete fan hur det går men ingen räknar med FBK och det passar perfekt!
 
...........

Jonne_boy skrev:
Kvartsfinalerna spelas i bäst av 7..
kom tillbaka när ni vunnit 4!

Jaså, är det så det funkar..... vi här i gbg trodde det var försten till 8...... :gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top