Hockeyfrillor

Seriemördarhockeyn
"Det är killarna som jobbar nattskift och bär på mycket vrede inombords"

Finnhockeyn- skötselråd

En "Storstadsfinland" skall köras i vedbastu annars får det vara. En stenhård omgång vedbastu med sedvanligt spritintag ger det lyster som krävs. Går man dessutom loss med rotborste får man som bonus den snyggt rödlätta hyn som i bästa fall kan hålla i sig en hel tur-och-retur resa med finlandsbåten.

Nattetid skall en "Storstadsfinland" förvaras i hårnät. Det gör att den ligger kompakt på hjässan och på morgonen snabbt är redo för "viva Las Vegas".

För en "Finska gränsen" är all hårvård utesluten totalt förbjudet, det förstör den tragiska känslan. Man utgår bara från en traditionell "Finnhockey" som man sedan låter växa vilt. När den har växt sig ståtlig som en "tolvtaggare" kan man dock använda en scooterhjälm för att ge frisyren läcker form.

Finnar i ett nötskal. :D :D

D-one skrev:
:D :D :D
Hoppas att detta inte e ett mode som kommer tillbaka.

Det ÄR ett mode som är tillbaka. Eller, har varit tillbaka ett tag. Fula människor kommer alltid att vara fula, och tvärtom. Orättvist men sant. Hockey regerar.

Fy fan jag måste bara skaffa hockey-frilla!!! ...lätt att man skulle reta ihjäl varenda djävel! :D

haha, trevlig sida. Hoppas dock för allas våran skull att det inte kommer tillbaka. Då rycker jag ut med elkastarn!

:cool: Mohahahahaha har faktiskt bild från högstadiet MEN kan nog fan inte med, orkar inte scanna heller........ :skrämd

go sida annars :tummenupp

Jag kommer att tänka på när jag var Discjockey på Garbo -86...mmmm..sicken frilla...tufft :rodnar ;)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park