HMS breaking news Luciamötet tisdag 11/12

Känns som vi kan ta bort den här löjliga tråden va? Känns som den inte
ger så mycket längra eller? det var något bara nått dåligt knep för att
försöka ragga folk till årsmötet..

min åsikt iallafall...

min åsikt iallafall...

du har rätt
det var mest snack om motorsportgymnasiet
:hojsmilie

Last edited:

min åsikt iallafall...
Om man läser lite i tråden tex här: Får informationen när banägaren har bestämt sig för att gå ut offentligt med nyheterna.

Sen kanske man kan läsa sig till någon som har tippat tex här:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=171652&page=3

Sen kanske man får fundera om det var 100 pers där hur bevarad hemlighet är det egentligen? :)

Sen kanske någon måste föregå med gott exempel enligt önskemål... :)

ett dåligt jävla försök att skapa publicitet till ett meningslöst årsmöte.fick något liknande att vara på falken i samma syfte.
om det framkommit något vettigt så borde det hamnat överst på sh eller hur.
bojkotta tråden tills den handlar om något vetttigt.
btw.finns det någon svensk uthyrning på banan nästa år eller är det bara skånska landsmän (danskar) som har den?

ett dåligt jävla försök att skapa publicitet till ett meningslöst årsmöte.fick något liknande att vara på falken i samma syfte.
btw.finns det någon svensk uthyrning på banan nästa år eller är det bara skånska landsmän (danskar) som har den?
Det fånig var att gå ut med info till drygt 100medlemmar som kunde komma och sedan INTE gå ut offentligt med vad som sagt förutom gymnasiet. Det kan man inte lasta Micke för utan det ansvaret får man väl lägga på banägaren efter uttryckligt önskemål från hans sida. Men som sagt det är inte så svårt att lista ut vad som ska hända om man läser länkarna ovanför.

min åsikt iallafall...
Dom som kom på mötet fick all information, om du tycker att det är dåligt så ta dig en funderare, hur ska vi få tillväxt i klubben?.

Snart har vi bara penionärer som kommer på våra klubbmöten, dom har redan gjort sitt och kommer mest för den sociala biten.

Om förarna bara vill komma när det är träning och tävling så kommer hela verksamheten så småningom att rinna ut i sanden...

Kvar blir ingenting och då får ni fläta korgar eller samla på frimärken istället för att köra RR.

Ni medlemmar är HMS, utan er hjälp så blir det ingen racing alls.

Last edited:

Hur f-n kan du mena att ett årsmöte i en klubb som bedriver RR-verksamhet är meningslöst? Om det inte fanns nån som engagerade sig och kom på dessa möten och liknande hade du fått sitta hemma och runka och eventuelllt drömma om att köra roadracing. :pannkyss

Dom som kom på mötet fick all information, om du tycker att det är dåligt så ta dig en funderare, hur ska vi få tillväxt i klubben?.

Snart har vi bara penionärer som kommer på våra klubbmöten, dom har redan gjort sitt och kommer mest för den sociala biten.

Om förarna bara vill komma när det är träning och tävling så kommer hela verksamheten så småningom att rinna ut i sanden...

Kvar blir ingenting och då får ni fläta korgar eller samla på frimärken istället för att köra RR.

Ni medlemmar är HMS, utan er hjälp så blir det ingen racing alls.

Då kör vi ju gatrejs i stället, är du på eller?:D

Hur f-n kan du mena att ett årsmöte i en klubb som bedriver RR-verksamhet är meningslöst? Om det inte fanns nån som engagerade sig och kom på dessa möten och liknande hade du fått sitta hemma och runka och eventuelllt drömma om att köra roadracing. :pannkyss

jag kanske missuppfattat det men tror att man har väldigt lite att säga till om som klubb gentemot banägare.vi lär ju inte få fler bullerdagar.fler bandagar knappast då ägaren prioriterar den som betalar.
ny asfalt eller ombyggnad av bana,samma sak vill någon annan betala för som det ärosv...tyvärr..därför tycker jag det är menninslösa möten

jag kanske missuppfattat det men tror att man har väldigt lite att säga till om som klubb gentemot banägare.vi lär ju inte få fler bullerdagar.fler bandagar knappast då ägaren prioriterar den som betalar.
ny asfalt eller ombyggnad av bana,samma sak vill någon annan betala för som det ärosv...tyvärr..därför tycker jag det är menninslösa möten

Och ännu mindre om ingen kommer på mötena...

Jag pm:ar dig sedan. Jag har en hemlis ;)
Inte sen, NU!!!!! :mad:

Det kan man inte lasta Micke för utan det ansvaret får man väl lägga på banägaren efter uttryckligt önskemål från hans sida.
Självklart inte Mickes fel om han inte visste om att det skulle vara munkavle förrän på mötet.

Jag föreslår att Micke reggar sig med en ny användare, tex GSXR0000000000,2RRRRR, och gör ett inlägg i tråden och berättar "hemligheterna" :)

Last edited:
Inte sen, NU!!!!! :mad:

Självklart inte Mickes fel om han inte visste om att det skulle vara munkavle förrän på mötet.

Jag föreslår att Micke reggar sig med en ny användare, tex GSXR0000000000,2RRRRR, och gör ett inlägg i tråden och berättar "hemligheterna" :)
Om du tar på dej Sherlockkepsen och tar fram pipan läser mina länkar lite längre upp så är jag helt övertygad om att du kan klura ut "hemlisen" :)

Om du tar på dej Sherlockkepsen och tar fram pipan läser mina länkar lite längre upp så är jag helt övertygad om att du kan klura ut "hemlisen" :)
Den har jag inte missat men man vill ju ha infon från en lite säkrare källa än Sunkans pojkvän :D

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing