Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Angående asfaltskanten. Är det kurvan ut på start och mål?
Japp, kanten i asfalten ser ut att vara den största höjdskillnaden.Verkar så... Fan vad platt det ser ut på bild.... He he...
Breaking news för alla dom som kom på mötet, förhandsinformation är ett privilegium för alla dom som tar sig tid till att deltaga på möten och aktivt hjälpa till med klubbens verksamhet.Man kan ju inte annaonsera Breaking news och sedan lägga munkavle på folk...
Angående asfaltskanten. Är det kurvan ut på start och mål?
Breaking news för alla dom som kom på mötet, förhandsinformation är ett privilegium för alla dom som tar sig tid till att deltaga på möten och aktivt hjälpa till med klubbens verksamhet.
Soffsurfarna får informationen när banägaren har bestämt sig för att gå ut offentligt med nyheterna.
Breaking news för alla dom som kom på mötet, förhandsinformation är ett privilegium för alla dom som tar sig tid till att deltaga på möten och aktivt hjälpa till med klubbens verksamhet.
Soffsurfarna får informationen när banägaren har bestämt sig för att gå ut offentligt med nyheterna.
Jag har ju typ 50 mil ner, samt att jag inte är medlem. Men men, något straff ska man väl ha för det också.
Ja nu syftade jag på HMS medlemmar, men detta med att medlemmar inte går på möten är ett stort problem generellt.
Många verkar tro att "någon annan i klubben" får ta tag i verksamheten, till sist finns ingenting alls kvar och träningar samt tävlingar får ställas in eftersom det saknas TL och funkisar...
En motorklubb är ingenting utan aktiva medlemmar, ta er i kragen och fråga vad ni kan göra för att hjälpa er klubb.
Snittåldern av dom aktiva i klubben blir högre och högre eftersom tillväxten är dålig, snart liknar klubbmötet mer en PRO träff.
Mer än 100 deltagare, är det dåligt på ett årsmöte?Breaking news för alla dom som kom på mötet, förhandsinformation är ett privilegium för alla dom som tar sig tid till att deltaga på möten och aktivt hjälpa till med klubbens verksamhet. Soffsurfarna får informationen när banägaren har bestämt sig för att gå ut offentligt med nyheterna.
Nej, det hoppas jag verkligen inte. Ska man asfaltera om bör hela banans bredd asfalteras.Typ såhär?
Det är inte så dåligt med 100medlemmar på ett möte.. önsvärt är väl att medelåldern inte ligger på +60. Kan tänkas att många ser ett möte som ett bra tillfälle att träffa lite folk och få lite gott att äta. Det som blir svårt är att genomdriva/förändra saker då det är få aktiva på plats som kan göra sin röst hörd eller rekrytera nytt folk.Mer än 100 deltagare, är det dåligt på ett årsmöte?
Var det kanske så att du, Micke, inte visste att det som skulle berättas på mötet skulle vara hemligt? Annars förstår jag inte varför man basunerar ut en sak och sedan inte vill berätta om det
Det gamla ordspråket "Rykten färdas snabbare än ljuset" lär gälla även denna gång
Nej, det hoppas jag verkligen inte. Ska man asfaltera om bör hela banans bredd asfalteras.
Sen kan man alltid diskutera hur hemligt ngt kan hållas när man berättar för 100pers om en sak![]()
Micke får stanna hemma nästa gång så sjunker ju medelåldernDet är inte så dåligt med 100medlemmar på ett möte.. önsvärt är väl att medelåldern inte ligger på +60. Kan tänkas att många ser ett möte som ett bra tillfälle att träffa lite folk och få lite gott att äta. Det som blir svårt är att genomdriva/förändra saker då det är få aktiva på plats som kan göra sin röst hörd eller rekrytera nytt folk.
Om de flesta var 60+ så kanske man ska leta i trådarna på www.pro.seSen kan man alltid diskutera hur hemligt ngt kan hållas när man berättar för 100pers om en sak![]()
Snittåldern av dom aktiva i klubben blir högre och högre eftersom tillväxten är dålig, snart liknar klubbmötet mer en PRO träff.
Micke får stanna hemma nästa gång så sjunker ju medelåldern
Om de flesta var 60+ så kanske man ska leta i trådarna på www.pro.se![]()
Lugn och fin nu.. Micke skrev väl ingenstans att han skulle berätta det här på SH.. utan dom som kom på mötet skulle få en nyhetUt me språket nu, blir det nått köra på Knutstorp 08 eller?
Precis! Jag tippar på att banan blir längre...
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |