Hmmm

Masonit skrev:
Visst många säger att kvinnor är så, att det bara är att acceptera. Men aldrig i helvete att jag orkar leva tillsammans med någon som håller på så. Mitt ex ( :hihi ) Fick flipp på mig för att jag skalade potatisen å "fel" håll så potatisskalaren skulle bli slö, SLÖ!! EN POTATISSKALARE FÖR 10 KR!!! :galen

\Masonit

Hon är inte så farlig i vanliga fall, men PMS + sluta snusa = armageddon. Men men, om en vecka så är det väl över, får försöka hålla sig borta under den tiden :3freak

Solid snake skrev:

:tummenupp

Hinkas skrev:
Hon är inte så farlig i vanliga fall, men PMS + sluta snusa = armageddon. Men men, om en vecka så är det väl över, får försöka hålla sig borta under den tiden :3freak

:tummenupp
Nämen sådär har det varit för mig också, när jag flydde iväg på hojen i 4-5 timmar och körde kurvig landsväg så hade jag varit hemma hos nån annan brud tydligen och knullat henne enligt mitt ex. :gnissla

Hon förstod aldrig det där med hojar.

Solid snake skrev:
Nämen sådär har det varit för mig också, när jag flydde iväg på hojen i 4-5 timmar och körde kurvig landsväg så hade jag varit hemma hos nån annan brud tydligen och knullat henne enligt mitt ex. :gnissla

Hon förstod aldrig det där med hojar.

Härliga tankar kvinnor har :gnissla

ocke skrev:
Varför blir kvinnor så irriterade när man nyttjar badrummet till annat än att borsta tänderna i. Efter 3 timmar slitandes och putsande med allt från dremmel till borrmaskin, helt slut i kroppen och tinnitus som ringer i hela skallen, men med JÄTTE blanka fälgbanor.
Det blev skit bra(bilder kommer)!
Efter att ha ställt ut fälgen i hallen kommer den...............
UTSKÄLLNINGEN!
Det har råkat blivit ett par små svarta prickar på kaklet och ett par på badkaret, plus lite jocks på golvet. Tänkte precis gå in och städa upp efter mig.Hanvara ute ur badrummet i nästan 20 sek innan hon fick tokspel.
Det var bara att bita i det sura äpplet och gå in och sannera badrummet utan att säga något spydigt tillbaka, städningen tog 30 minuter om ni vill veta. Efter att har putsat och skrubbat bort allt, nästan allt, så tror man ju att det
ska vara glada miner när man kommer ut.
Ha haaaa, vad fel man kan ha.
Varför?
Tror ni hon fått det där läskiga fågelviruset?
Enligt min teori så borde det ju vara bra när man återställt allt.
Kan någon som är klokare än mig förklara hur det funkar, för jag har gett upp.

Det finns två sätt att gå tillväga (av egen erfarenhet):
1. Man säger lugnt och försiktigt; Du har så rätt älskling, förlåt så mycket, skall ordna det med detsamma.

2. Man sätter händerna för öronen och ropar: bläääblääläääläää BINGO!

Rekomenderar dock nr 1, det har visat sig, vid kliniska studier att nr 2 inte är så bra när man tar i beaktande följderna!

Jag körde hela denna tråden på min sambo å typ sa: sedär, de e inte bara jag som hävdar detta (bla data delen som Hinkas skrev som jag alllt förväl känner igen) !! Följande blev svaret:

Det är verkligen synd om er ibland, men hade han gjort rätt från början hade det ju inte behövt bli något problem. Jag tycker det är väldigt enkelt.

:huvet

Last edited:
faen va bra man har de känner jag..
måste ha hitta världens bästa "tant"
får mecka vart jag vill hu mycke jag vill :banana
får vara i garaget 7 dar i veckan om jag vill men då känner man sig skyldig..gäller o ge o ta :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg