Hmmm

ocke

jefe mecánico
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
retta(Pitch Black) kx250 (vego)
Varför blir kvinnor så irriterade när man nyttjar badrummet till annat än att borsta tänderna i. Efter 3 timmar slitandes och putsande med allt från dremmel till borrmaskin, helt slut i kroppen och tinnitus som ringer i hela skallen, men med JÄTTE blanka fälgbanor.
Det blev skit bra(bilder kommer)!
Efter att ha ställt ut fälgen i hallen kommer den...............
UTSKÄLLNINGEN!
Det har råkat blivit ett par små svarta prickar på kaklet och ett par på badkaret, plus lite jocks på golvet. Tänkte precis gå in och städa upp efter mig.Hanvara ute ur badrummet i nästan 20 sek innan hon fick tokspel.
Det var bara att bita i det sura äpplet och gå in och sannera badrummet utan att säga något spydigt tillbaka, städningen tog 30 minuter om ni vill veta. Efter att har putsat och skrubbat bort allt, nästan allt, så tror man ju att det
ska vara glada miner när man kommer ut.
Ha haaaa, vad fel man kan ha.
Varför?
Tror ni hon fått det där läskiga fågelviruset?
Enligt min teori så borde det ju vara bra när man återställt allt.
Kan någon som är klokare än mig förklara hur det funkar, för jag har gett upp.

Jag vill ha bild på din arga fru, ditt badrum samt på fläckarna.

Sen ska vi här på SH bedömma huruvuda arg hon borde varit egentligen...
(kanske ännu argare, vem vet)

:hihi :tummenupp

Ska hämta minneskortsläsaren i morgon då kommer det bilder på bad rummet
och mina blanka fälgbanor.
Min själbevarelsedrift hindrar mig från att ta kort på frun!
:fatta!

Brudar är som de är. Punkt. Inget att göra åt... :4skrika

Hur bar du dig åt för att polera fälgarna på 3h? Eller hade du tjuvstartat innan?

Att du inte erbjöd dig göra en grundlig pedikyr på henne när du ändå hade powertoolsen liggandes i badrummet :hihi
//Tobbe

Haha sura kastanjer.
Dessa klassiska utbrott blir inte färre...
Det första är väll att försöka med sin manliga intuision lokalisera vart det gick snett.

Var det redan i momentet då jag tvättade mina numera spegelblanka fälgar i badrummet eller är det själva principen av att det sitter två stycken prickar i kaklet?
En annan tanke som slår en är ju givetvis, är det den veckan nu?!
Har det nyligen möjligen införskaffats en ny rosa liten box med bommulspinnar till det genemsamma hushållet för att täppa till lårvikens läckage?
Anar du ketchup i kanoten så är det ju bara att acceptera att du är en klantskalle. Detta skulle du ju rett i innan du så hänsynslöst fördärvade hela det gemensamma våtutrymmet.

Hennes version är ju med all säkerhet inte den samma. Förmodligen så har du ju monterat ner cykeln i badrummet med sitt fina kakel. Skrubbat i tre timmar med ett par fälgar. Kvinnans tanke i detta momentet är säkert..
- Fan nu har en timme gått med dom där j*vla skitfälgarna...
- Två timmar, vad sysslar han med?!
- Nä nu j*vlar, ja dopp i grytan ska han ju inte räkna med i kväll i alla fall.

När man så manligt träder ut ur badrummet som en vinnare efter 3 timmar slit får man bemötandet som ganska mycke påminner om de ovanstående refelektionerna.
Speciellt då man så stolt berättar att man skrubbat ihjäl sig i inte 2 timmar utan hela tre timmar, så brister det fullständigt när tanken slår henne.
"SATAN VA SKITIGT DET MÅSTE VARA ASSÅ!!!" Därför går den så tidigare sötnosen in badrummet och finner till sitt vrede att det ser ut som någon skrubbar fälgar i 3 timmar på toa!
Att i detta skede av krisen då chocken redan infunnit sig försöka berätta att man ska städa är ju redan skillsmässa i kvinnans huvud ett faktum.

Kämpa broder! :fyllisar

ocke skrev:
Varför blir kvinnor så irriterade när man nyttjar badrummet till annat än att borsta tänderna i. Efter 3 timmar slitandes och putsande med allt från dremmel till borrmaskin, helt slut i kroppen och tinnitus som ringer i hela skallen, men med JÄTTE blanka fälgbanor.
Det blev skit bra(bilder kommer)!
Efter att ha ställt ut fälgen i hallen kommer den...............
UTSKÄLLNINGEN!
Det har råkat blivit ett par små svarta prickar på kaklet och ett par på badkaret, plus lite jocks på golvet. Tänkte precis gå in och städa upp efter mig.Hanvara ute ur badrummet i nästan 20 sek innan hon fick tokspel.
Det var bara att bita i det sura äpplet och gå in och sannera badrummet utan att säga något spydigt tillbaka, städningen tog 30 minuter om ni vill veta. Efter att har putsat och skrubbat bort allt, nästan allt, så tror man ju att det
ska vara glada miner när man kommer ut.
Ha haaaa, vad fel man kan ha.
Varför?

Det finns gott om både badrum och kärringar, det är det minsta problemet i sammanhanget. vad jag blir lite orolig för är att du inte använde hörselskydd, var rädd om dig, tinnitus är inte att leka med.

ocke skrev:
Varför?
Sitter hon i rabatten och äter mask så kanske hon fått fågelviruset, annars kan du nog vara lugn på den fronten. :yoparty

El Garto skrev:
Det finns gott om både badrum och kärringar, det är det minsta problemet i sammanhanget. vad jag blir lite orolig för är att du inte använde hörselskydd, var rädd om dig, tinnitus är inte att leka med.

Hörselskydden lämnas lämpligen på även vid mötet med sambon oxo! :hihi
Tur att man inte är drabbad av nån sån, jag använder mitt badrum som verkstad, det har slipats med dremel där inne åtskilliga timmar! :) Dessutom är det helkaklat så det är bara att spola av :D

Du har det bra du!

Tänk på mig då! Min kära sambo håller på och slutar snusa samtidigt som det är den tiden på månaden. Vad jag än gör så är det en utskällning som gäller, diskar jag kastrullerna så rör jag diskborsten åt fel håll, sätter jag mig vid datorn och packar upp en film vi ska kika på så är jag en jävla datanörd som suttit där hela dagen (5min). När hon kör bil vågar jag fan inte säga någonting, hon kör ju som hon vore jagad av CIA eller någonting och säger jag att jag vill köra så får man väl en utskällning för det också :(

Kenya skrev:
Haha sura kastanjer.
Dessa klassiska utbrott blir inte färre...
Det första är väll att försöka med sin manliga intuision lokalisera vart det gick snett.

Var det redan i momentet då jag tvättade mina numera spegelblanka fälgar i badrummet eller är det själva principen av att det sitter två stycken prickar i kaklet?
En annan tanke som slår en är ju givetvis, är det den veckan nu?!
Har det nyligen möjligen införskaffats en ny rosa liten box med bommulspinnar till det genemsamma hushållet för att täppa till lårvikens läckage?
Anar du ketchup i kanoten så är det ju bara att acceptera att du är en klantskalle. Detta skulle du ju rett i innan du så hänsynslöst fördärvade hela det gemensamma våtutrymmet.

Hennes version är ju med all säkerhet inte den samma. Förmodligen så har du ju monterat ner cykeln i badrummet med sitt fina kakel. Skrubbat i tre timmar med ett par fälgar. Kvinnans tanke i detta momentet är säkert..
- Fan nu har en timme gått med dom där j*vla skitfälgarna...
- Två timmar, vad sysslar han med?!
- Nä nu j*vlar, ja dopp i grytan ska han ju inte räkna med i kväll i alla fall.

När man så manligt träder ut ur badrummet som en vinnare efter 3 timmar slit får man bemötandet som ganska mycke påminner om de ovanstående refelektionerna.
Speciellt då man så stolt berättar att man skrubbat ihjäl sig i inte 2 timmar utan hela tre timmar, så brister det fullständigt när tanken slår henne.
"SATAN VA SKITIGT DET MÅSTE VARA ASSÅ!!!" Därför går den så tidigare sötnosen in badrummet och finner till sitt vrede att det ser ut som någon skrubbar fälgar i 3 timmar på toa!
Att i detta skede av krisen då chocken redan infunnit sig försöka berätta att man ska städa är ju redan skillsmässa i kvinnans huvud ett faktum.

Kämpa broder! :fyllisar

ha ha klockren analys :)

Problemet är att kvinnor inte klarar av att det utförs mekjobb inom hemmets fyra väggar. Det spelar ingen roll vad man vill göra, så inte fasicken skall det göras inne. Marsch ut i garaget bara!

I senaste numret av Classic Bike föreslogs det att man vid förgasarrenovering skall diska förgasarhusen i diskmaskinen... visserligen med det tillägget att man bör passa på när tanten är och handlar. Snarare får man nog vänta tills hon är och hälsar på svärmoran ett par dar. :näsblod

Hinkas skrev:
Du har det bra du!

Tänk på mig då! Min kära sambo håller på och slutar snusa samtidigt som det är den tiden på månaden. Vad jag än gör så är det en utskällning som gäller, diskar jag kastrullerna så rör jag diskborsten åt fel håll, sätter jag mig vid datorn och packar upp en film vi ska kika på så är jag en jävla datanörd som suttit där hela dagen (5min). När hon kör bil vågar jag fan inte säga någonting, hon kör ju som hon vore jagad av CIA eller någonting och säger jag att jag vill köra så får man väl en utskällning för det också :(

Visst många säger att kvinnor är så, att det bara är att acceptera. Men aldrig i helvete att jag orkar leva tillsammans med någon som håller på så. Mitt ex ( :hihi ) Fick flipp på mig för att jag skalade potatisen å "fel" håll så potatisskalaren skulle bli slö, SLÖ!! EN POTATISSKALARE FÖR 10 KR!!! :galen

\Masonit

Hinkas skrev:
Du har det bra du!

:( :pannkyss

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...