Packalén
Vill åka hoj
Jag har fått för mig att det är obligatoriskt att byta ett hjul (plocka loss) på 4 timmars ERF men inte 6 timmars. Stämmer detta?
//Patrick
//Patrick
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Packalén skrev:Jag har fått för mig att det är obligatoriskt att byta ett hjul (plocka loss) på 4 timmars ERF men inte 6 timmars. Stämmer detta?
//Patrick
Samma här, men jag vill minnas att det va så förut, men det kanske inte gäller idag.ZoulFly skrev:Jag har läst igenom tilläggsreglerna nu och kan inte hitta något om obligatoriskt hjulbyte.
GSXR1100R skrev:Samma här, men jag vill minnas att det va så förut, men det kanske inte gäller idag.

The Dude ska meka & tanka åt er, ni kommer att få felvända bromsbelägg och fotogen i tankenjorpes skrev:Ni måste byta. Om man bjudar domaren på godis så kan man slippa. Det tänker vi göra
![]()

GSXR1100R skrev:The Dude ska meka & tanka åt er, ni kommer att få felvända bromsbelägg och fotogen i tanken![]()
Åsså slutar du pussas va, det är ju äckligt![]()
![]()

Ohhh nej en hipp hoppare med skejtbård, dom bara pajar och klottrarjorpes skrev:Alldeles utmärkt! The Duden e välkommen med flygbränsle o en cigg i mungipan... Har fixat en mek år er också. Han heter Muppen, och hittades utanför den lokala krogen i Hellerup.
![]()
GSXR1100R skrev:Ohhh nej en hipp hoppare med skejtbård, dom bara pajar och klottrar![]()

jorpes skrev:Han e jättebra på o meka när hen inte speedad, hög, full, metadonbehandlad eller arg...
![]()
Låter bra, jag packer ner lite Ketogan & en tub kontaktlimGoodstuff skrev:Då petar ni bara i honom några rohypnol och en kvarting Jägermeister så är han lugn och fin igen.
GSXR1100R skrev:Låter bra, jag packer ner lite Ketogan & en tub kontaktlim

jorpes skrev:Alldeles utmärkt! The Duden e välkommen med flygbränsle o en cigg i mungipan... Har fixat en mek år er också. Han heter Muppen, och hittades utanför den lokala krogen i Hellerup.
![]()

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |