Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sleven skrev:Hmm.. Ibland kör jag fort själv. Är jag onormal då?![]()

UrbanTiger skrev:Bilderna är inte riktiga.
Sen tror jag tråden kommer att tas bort....................
Solid snake skrev:Precis som jag tror, blodet är för rosa, hjortblod är mörkare än vad t.ex grisblod är.
Trango_B skrev:Nej!
Däremot är tex lungblod ljusare än blod från en muskel.
Trango_B skrev:Det ser ganska realistiskt ut. Förutom att tex levern ligger bakom sätet och njurar m.m i bagaget. Dom organen sitter fast ganska hårt inne i kroppen
och bör förmodligen inte spridas ut i bilen och se oskadade ut.
Men det skulle nog kunna bli sådär även om det inte är sannolikt.
Kollar man in dom hela delarna av djuret så ser man dessutom att rätt delar ligger inne i bilen. Tex finns det inga lungor i bilen eftersom mellangärdet ser ut att ha klarat sig och dom sitter ju bakom där, hjärtat oxå och även det saknas i bilen.
mr sleepy skrev:angående färgen på blodet så ser det onekligen skumt ljust ut. men kan inte detta bero på att det är ett sjukt tunnt lager (kanske därför det ser ut att vara så j*vla mycket också) på ljus klädsel och sedan att blixten från kameran gör det hela ännu ljusare.

robbandalal skrev:om man läser vidare så står det att att en annan bil träffade djuret först, sen kom det flygande och träffade bakomvarande bil. Tror allt det är sant, finns väl ingen anlending att sabba en fin trailblazer på det viset![]()
crm skrev:på backen där man ser gjorten ligger. borde det inte vara blod på backen där? eftersom om du klyver en hjoirt på mitten så borde de komma lite blod tycker jag. men på bilderna finns det inte en blodfläck brevid hjorten
Är du Gammal Pb spelare? ( tänkte bara eftersom du surfade på PBNation)Twosaint skrev:OBS !
Magstarka bilder.....![]()
http://www.pbnation.com/showthread.php?s=&threadid=777869
gnäll inte jag varnade dig...
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|