Hjort är Gjort (Kladdiga bilder)

wtf?!
Maximal otur att rådjuret gjorde hål på rutan och fixa till den där sörjan :brinnerup

hoho, den killen måste ha kört fort, i vanliga fall så flyger hjorten över bilen, men det där :död.

Satans, men men, säger bara en sak, det är synd om killen som ska rekonda bilen :näsblod

Fejk!. :fakta
Ne jag vet inte.. men något säger mig att det är det.
Har varit uppe förut.

Det ser ganska realistiskt ut. Förutom att tex levern ligger bakom sätet och njurar m.m i bagaget. Dom organen sitter fast ganska hårt inne i kroppen
och bör förmodligen inte spridas ut i bilen och se oskadade ut.
Men det skulle nog kunna bli sådär även om det inte är sannolikt.
Kollar man in dom hela delarna av djuret så ser man dessutom att rätt delar ligger inne i bilen. Tex finns det inga lungor i bilen eftersom mellangärdet ser ut att ha klarat sig och dom sitter ju bakom där, hjärtat oxå och även det saknas i bilen.

Killen som körde måste ju ha hoppat ur bilen eller nått, hela sätet är täckt av blod, ser inte ut som nån har suttit där.

Hade en arbetskamrat som körde på en dräktig älgko rakt bakifrån.
Han satt utan säkerhetsbälte och hann kasta sig ner mot passagerarsätet innan kolissionen.
Älgkon bokstavligen exploderade inne i bilen och fostret rensade nackstöd och dyligt och fortsatte ut genom bakrutan, det sägs att han inte var nån vacker syn då han vinglade ut helt oskadd indränkt i "vomen" (jägare heter det så ?)

Solid snake skrev:
Killen som körde måste ju ha hoppat ur bilen eller nått, hela sätet är täckt av blod, ser inte ut som nån har suttit där.

Notera att han kan ha kastat sig åt sidan, en rätt naturlig reaktion om du har något som kommer emot dig...

Fy fan det är ju rådjur överallt. Den där bilen blir ju skrot, oavsett skador. Går väl knappast att få rent det där griseriet.

Twosaint skrev:
Notera att han kan ha kastat sig åt sidan, en rätt naturlig reaktion om du har något som kommer emot dig...

Men båda sätena e kladdiga, förmodar att han hade en passagerare som han skulle stila för o visa att han kunde köra fort.

Han kan ju inte flytta sig åt sidan, då slår han sig ju i dörren, o gör han åt andra hållet så slår han skallen i passagerarens skalle, o det e ju inte bra.

Då får dom ju ont. :död

Blip skrev:
Fy fan det är ju rådjur överallt. Den där bilen blir ju skrot, oavsett skador. Går väl knappast att få rent det där griseriet.

Allting går, förutom kärringar som cyklar o tennsoldater. :tungan

Jo det går, men det kommer kosta o den stanken kommer vara för jävlig efter 5-6 timmar, tro mig jag vet, jobbar med blod så jag vet hur surt blod luktar. :zpy

Solid snake skrev:
Men båda sätena e kladdiga, förmodar att han hade en passagerare som han skulle stila för o visa att han kunde köra fort.

Han kan ju inte flytta sig åt sidan, då slår han sig ju i dörren, o gör han åt andra hållet så slår han skallen i passagerarens skalle, o det e ju inte bra.

Då får dom ju ont. :död

Eeeeh.. Var ifrån får du att föraren hade en medpassagerare????

HobbySaida??? :va

sleven skrev:
Eeeeh.. Var ifrån får du att föraren hade en medpassagerare????

HobbySaida??? :va

Det brukar ju för det mesta vara en passagerare med när dom kör fort, så jag antog det bara.

Solid snake skrev:
Det brukar ju för det mesta vara en passagerare med när dom kör fort, så jag antog det bara.

Hmm.. Ibland kör jag fort själv. Är jag onormal då? :confused:

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...