Hinkas
Sege säger: KÖR!
Igår när jag låg i sängen och skulle sova lyssnade/kände jag på mitt hjärta. Jag hade öronproppar i så det hördes ganska väl. När jag låg där så slutade helt plötsligt hjärtat att slå en stund för att sedan hoppa igång med en "smäll". Jag blev lite fundersam och tankegångarna gick: Här ligger jag och sover, himlarns vad hjärtat slår... Slog... Nu blev det tyst... Och nu startade det igen, det var väl för väl.
Om jag ska beskriva ljudet i text så slog hjärtat som vanligt dudu dudu dudu dudu...... DUNK! dudu dudu dudu.
Så gjorde det ett par gånger innan jag somnade. Säkerligen är det vanligt att det hoppar över ett par slag men det blev så lustigt/läskigt när man hörde det så väl med öronpropparna i.
Eller är det så att mitt hjärta börjar få slut på slag och sparar ett par slag/dygn genom att göra såhär?
Om jag ska beskriva ljudet i text så slog hjärtat som vanligt dudu dudu dudu dudu...... DUNK! dudu dudu dudu.
Så gjorde det ett par gånger innan jag somnade. Säkerligen är det vanligt att det hoppar över ett par slag men det blev så lustigt/läskigt när man hörde det så väl med öronpropparna i.
Eller är det så att mitt hjärta börjar få slut på slag och sparar ett par slag/dygn genom att göra såhär?