Hjälp !!!

Night-Rider

speedbully.se
Gick med
11 Jan 2005
Hoj
TenKate Race & Cbr1000RR -06
Skulle skruva bort tanken i morse på min -03. OBS! Var ju en jävla massa sladdar och slangar!

Tänkte ju inte ja på :tummenupp

Så nu, nån som gjort det ? Hur gör man ? Vilka tar man bort ? Nått att försöka sig på eller är det bara att glömma att lacka om tanken ? Kanske ringa verkstad direkt ??

// Night Rider

Last edited:
så länge du bara stänger kranen på tanken så ska det inte vara några problem att plocka bort slangarna , dom är bara överfyllnads skydd ( tror jag ) men ta och märk upp vart de ska sitta för säkerhets skull .. brukar hjälpa vid montering
mvh per

Jag plockade bort min tank på 1000r-03 o det var också en massa sladdar o skit, det är bara att koppla bort så svårt kan det inte vara de passar säkert bara på ett ställe när du sätter tillbaka den

Per r1 skrev:
så länge du bara stänger kranen på tanken så ska det inte vara några problem att plocka bort slangarna , dom är bara överfyllnads skydd ( tror jag ) men ta och märk upp vart de ska sitta för säkerhets skull .. brukar hjälpa vid montering
mvh per

HIttade ju fan inte ens kranen!! Kollade ioförsig inte så noga vart helt paff bara drog igen allt igen..Hmm.. Det är ju inte bara slangarna som ska bort.. hmm. LIte mer att gå på måste ja nog allt ha =)

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8