Hjälp - Trasiga MP3:or

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Behöver hjälp!

I kväll är det oktoberfest och musiken var kirrad... trodde jag. Nu visar det sig att två tredjedelar av alla de gamla sköna dsicoklassikerna är korrupta eller av någon annan anledning inte kan spelas.

Så min fråga:

Någon som känner till ett program som kan rädda pajjade mp3:or!?
 
korvgubbe skrev:
Behöver hjälp!

I kväll är det oktoberfest och musiken var kirrad... trodde jag. Nu visar det sig att två tredjedelar av alla de gamla sköna dsicoklassikerna är korrupta eller av någon annan anledning inte kan spelas.

Så min fråga:

Någon som känner till ett program som kan rädda pajjade mp3:or!?


Antar att du har Windows MediaPlayer, den har en förmåga att balla ut lite då och då och inte kunna spela vissa MP3´or.
Prova med att byta medispelare, i sann anda så rekomenderar jag VLC Mediaplayer.


Kan nästan sätta mitt högra hand på att det kommer funka skit bra med den.
 
The-PatriX skrev:
Antar att du har Windows MediaPlayer, den har en förmåga att balla ut lite då och då och inte kunna spela vissa MP3´or.
Prova med att byta medispelare, i sann anda så rekomenderar jag VLC Mediaplayer.


Kan nästan sätta mitt högra hand på att det kommer funka skit bra med den.

Har prövat att sepal i både Winamp och Mediaplayer men det kukar ur.
Ska testa VCL å se vad som händer men jag är tyvär skeptisk..
 
korvgubbe skrev:
Ska testa VCL å se vad som händer men jag är tyvär skeptisk..

VCL försöker iaf spela igenom låtarna men det låter mest som den har hicka.. går inte att urskilja någon "musik" ur de läten som hörs..
 
korvgubbe skrev:
VCL försöker iaf spela igenom låtarna men det låter mest som den har hicka.. går inte att urskilja någon "musik" ur de läten som hörs..



Ledsen, tror inte det blir bättre än så. Tysk umpamusik lixom.....
 
korvgubbe skrev:
Behöver hjälp!

I kväll är det oktoberfest och musiken var kirrad... trodde jag. Nu visar det sig att två tredjedelar av alla de gamla sköna dsicoklassikerna är korrupta eller av någon annan anledning inte kan spelas.

Så min fråga:

Någon som känner till ett program som kan rädda pajjade mp3:or!?


Testa MP3Fixer
http://hem.bredband.net/isrmat/desc.htm
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top