Behöver hjälp!
I kväll är det oktoberfest och musiken var kirrad... trodde jag. Nu visar det sig att två tredjedelar av alla de gamla sköna dsicoklassikerna är korrupta eller av någon annan anledning inte kan spelas.
Så min fråga:
Någon som känner till ett program som kan rädda pajjade mp3
r!?
I kväll är det oktoberfest och musiken var kirrad... trodde jag. Nu visar det sig att två tredjedelar av alla de gamla sköna dsicoklassikerna är korrupta eller av någon annan anledning inte kan spelas.
Så min fråga:
Någon som känner till ett program som kan rädda pajjade mp3