Hjälp Nyteknik mot oFFkeFF på Gelleråsen!

Jonte VSB R-T skrev:
Han verkar inte fatta hur dyrt det är...

Edit: Jag glömde ju tillägga att alla som hjälper nyteknik i det här fallet för alltid kommer vara mina dödsfiender :rolleyes: :D

oFFkeFF skrev:
Edit: Jag glömde ju tillägga att alla som hjälper nyteknik i det här fallet för alltid kommer vara mina dödsfiender :rolleyes: :D

Jippi ännu en. Fast ni dödsfiender börjar bli många nu.

Kanske ska backa ut, eller höja priset....

3 x evigtacksamhet kanske. Priset gick just upp 300%

oFFkeFF skrev:
Det är bara NyTekniks sätt att finta när han loosar ;)
Ho ho!

Jag tittade just på förra årets resultat från Gelleråsen. Din bästa tid under helgen (på din snabba Honda) var 1:14.532. Det var 1,4 sek långsammare än min bästa tid. I dag beställde jag nya däck från TL-Racing. Hojen kommer gå klockrent med nya kolvar. Jag leker möjligen lite med dig för att det är kul med tight racing. Men när det drar ihop sig ökar jag tempot och kör i mål med bekväm marginal. Piece of cake.

:Rockbanan

Nyteknik skrev:
Ho ho!

Jag tittade just på förra årets resultat från Gelleråsen. Din bästa tid under helgen (på din snabba Honda) var 1:14.532. Det var 1,4 sek långsammare än min bästa tid. I dag beställde jag nya däck från TL-Racing. Hojen kommer gå klockrent med nya kolvar. Jag leker möjligen lite med dig för att det är kul med tight racing. Men när det drar ihop sig ökar jag tempot och kör i mål med bekväm marginal. Piece of cake.

Haha, det här är ju bättre än MotoGP.......

MrGooFy skrev:
Big tasty finns inte längre. :mattias
När jag va på MacD igår så sa hon i kassan: "Den har blivit större igen..." Sen fnissade hon lite o tog lite pengar från mig.

På tal om däcksvärmaren... men det verkar ju ha löst sig iallafall...

Nyteknik skrev:
Ho ho!

Ja du, jag ska försöka att inte förstöra dina flickdrömmar, men jag åkte 14.5 med en rejält stukad fot och kramp i höften, sen var det väl lite skicklighet av dig att åka 13.1, samt med draghjälp, men du har ju än idag inte lyckats ens med draghjälp att komma ner på de tiderna.
Men nu har du ju det som behövs, kolvar, däckvärmare och nya däck ;)
Själv hoppas jag mitt bakdäck iaf håller över kvalen, sen får vi se om jag har råd med något annat, men det ska gå att köra ifrån dig med sopslut däck också :tungan

HanneZ skrev:
När jag va på MacD igår så sa hon i kassan: "Den har blivit större igen..." Sen fnissade hon lite o tog lite pengar från mig.

På tal om däcksvärmaren... men det verkar ju ha löst sig iallafall...

Bästa nyheten på länge. :)

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back