Goodstuff skrev:Evig tacksamhet var priset. Det kan ta sig obehagliga uttryck..![]()
Han verkar inte fatta hur dyrt det är...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goodstuff skrev:Evig tacksamhet var priset. Det kan ta sig obehagliga uttryck..![]()
Jonte VSB R-T skrev:Han verkar inte fatta hur dyrt det är...
oFFkeFF skrev:Edit: Jag glömde ju tillägga att alla som hjälper nyteknik i det här fallet för alltid kommer vara mina dödsfiender![]()
![]()
MrGooFy skrev:Big tasty finns inte längre.![]()
MrGooFy skrev:Big tasty finns inte längre.![]()
Nej, inte på landsbygden kanske.MrGooFy skrev:Big tasty finns inte längre.![]()
Ho ho!oFFkeFF skrev:Det är bara NyTekniks sätt att finta när han loosar![]()

Nyteknik skrev:Ho ho!
Jag tittade just på förra årets resultat från Gelleråsen. Din bästa tid under helgen (på din snabba Honda) var 1:14.532. Det var 1,4 sek långsammare än min bästa tid. I dag beställde jag nya däck från TL-Racing. Hojen kommer gå klockrent med nya kolvar. Jag leker möjligen lite med dig för att det är kul med tight racing. Men när det drar ihop sig ökar jag tempot och kör i mål med bekväm marginal. Piece of cake.
![]()
När jag va på MacD igår så sa hon i kassan: "Den har blivit större igen..." Sen fnissade hon lite o tog lite pengar från mig.MrGooFy skrev:Big tasty finns inte längre.![]()
En blygsam sannolikhetskalkyl bara.Chris Ash skrev:Haha, det här är ju bättre än MotoGP.......
Nyteknik skrev:Ho ho!
Jag tittade just på förra årets resultat från Gelleråsen. Din bästa tid under helgen (på din snabba Honda) var 1:14.532. Det var 1,4 sek långsammare än min bästa tid. I dag beställde jag nya däck från TL-Racing. Hojen kommer gå klockrent med nya kolvar. Jag leker möjligen lite med dig för att det är kul med tight racing. Men när det drar ihop sig ökar jag tempot och kör i mål med bekväm marginal. Piece of cake.
![]()

Där har vi den där insekten igen. Trodde den var utdöd.HanneZ skrev:....däcksvärmaren....
HanneZ skrev:När jag va på MacD igår så sa hon i kassan: "Den har blivit större igen..." Sen fnissade hon lite o tog lite pengar från mig.
På tal om däcksvärmaren... men det verkar ju ha löst sig iallafall...
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!