Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Har man haft 2st CBR och båda har rasat så har man inte så mycket tillit för märket...
Aldrig mer Honda här iaf.
Ducce däremot, det är fina grejer.
Skulle tydligen få skruva hela sommaren enligt folk som förstår sig på grejer, men den höll konstigt nog. Måste ha varit ett måndagsex.
Byta olja och kamremmar så var det bara att köra sen.
Han vill ju byta till bil
Självfallet, båda kraschade veven och ena kraschade en ventil också.Får man undra vad för CBR du hade? Var det tidiga CBR 900?
Man skulle kunna tro det, men nej, mitt förtroende för det märket är noll.du var ironisk va?
Har man haft 2st CBR och båda har rasat så har man inte så mycket tillit för märket...
Aldrig mer Honda här iaf.
Ducce däremot, det är fina grejer.
Skulle tydligen få skruva hela sommaren enligt folk som förstår sig på grejer, men den höll konstigt nog. Måste ha varit ett måndagsex.
Byta olja och kamremmar så var det bara att köra sen.
Ja det är väl bara mina Honda som pajar, vevaxeln båda gångerna också.Har haft två jag med och ingen har rasat eller ens varit i närheten. Kvalitét rakt igenom.Och ducce....dem vill jag inte ens gå in på. Men kör hårt du![]()
Ja det är väl bara mina Honda som pajar, vevaxeln båda gångerna också.
Nej gå inte in på ducce, för då blir det väl den vanliga diskussionen att det är skräp, ofta uttalat från någon som aldrig har ägt en ducce.
Kan säga att jag nu är stolt ägare av en 636.
tror inte jag kommer ångra mig direkt då jag upplevde mer körglädje oss den. och som sagt den är redan färdig kittad så behöver inte lägga massa pengar på det![]()
Grattis, släng upp lite Bilder !

|
|
Galfer skärper greppet om racing
Pressrelease från Galfer: ... |
|
Vi provkör Indian Chief Vintage
Screenshot I kommande nu... |
|
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |