Hjälp mig välja supersportbil

Vilket av dessa as ska jag köra??

• Antal röstningar
    0
Inget gott har kommit från Italien. Men Lambon är ju i stort sett tysk så det funkar. Porschen hade varit given om det inte varit en cab.

Bentleyn och Porschen är gubb-bilar och Lamborghinin är för posers. Ferrarin är det självklara valet.

Skulle valt lambon.. En porsche är ju bara en volkswagen.. Bentlyn en stor dyr gubbbil.. Ferrarin är ju fet men det är ju lite mer "dussin bil" än en lambo..

Bentleyn och Porschen är gubb-bilar och Lamborghinin är för posers. Ferrarin är det självklara valet.

Ferrarin är ju mer poser än lambon :fakta

Last edited:

Har du tappat hjärnan i floden, gosse? Lamborghini är ju den ultimata poserbilen, medan Ferrari är pure racing utan en massa överflödigt krimskrams (konstiga dörrar t ex). Min åsikt baserar jag för övrigt på Need for Speed och Jeremy Clarkson, så jag anser att jag står på mycket stabil grund.

Hobbyverksahet utan motor?
Är min herre möjlighets idiot?

Hehe, om jag får välja mellan en sketen piper och ett segelflyg så är det solklart. Men låt oss säga en P51 mot segel så fattar du själv vilket jag tar :tummenupp

Tyvärr finns möjligheten att jag är idiot. Men jag skyller väl på mina föräldrar :arsele

Skulle valt lambon.. En porsche är ju bara en volkswagen.. Bentlyn en stor dyr gubbbil.. Ferrarin är ju fet men det är ju lite mer "dussin bil" än en lambo..

Nää det är mer att vw är porsche nu när porsche är den största ägaren i vw :)
Men jag hade tagit gallardon, men det är svårt alla är grymma bilar. Hade jag haft en tung skräddarsydd savile row kostym hade det blivit bentlyn. alla som säger att någon av dessa bilar är gubb-bilar kan jag bara hålla med, det är bara gubbar och lottovinnare som har råd med dem.

Haha! Tycker nästan lite synd om dig.
Väldigt svårt att välja just en bil... Hade nästan varit bättre att inte välja alls.

Typ;
-Stackars dig som var tvungen att sälja hojen. Här får du nycklarna till en F430 som plåster på såren!

Därmed fick du även min röst... Ferrari FTW!!!

Lamborghini Gallardo SE!

Porsche äger hela mitt bil-hjärta, men en sådan kan du ju få provköra nästan vilken dag som helst (själv ska jag provköra en Cayman S med PDK i helgen, ska bli väldigt intressant att se om PDK får mig att byta åsikt om att automatlådor är skit hehe)

MEN... chansen att du någonsin kommer sitta i en Lamborghini igen är inte stor, TA CHANSEN :)
på något sätt känns dom mest exklusiva och kraftfulla, Ferrari... njaaa, lambo slår ferrari och bentley är inget gentemot dessa alternativ.

Endast två bilar som går att välja mellan; Ferrari VS Porsche och eftersom det ändå är på vanlig väg så skulle jag ta italienaren.
Varför? För att den har mer än bara ett grymt chassie att erbjuda, den har ljudet som Porschen saknar :yoparty

Och snälla, Lambo :va Det var ju länge sen det var på riktigt där...

handlar det om bana eller gatkörning? jag har svårt att tro att du kan få ut max av ferrarin eller lambon på gata, men handlar det om bana hade jag lätt valt någon av dem. annars någon av de andra:tummenupp

handlar det om bana eller gatkörning? jag har svårt att tro att du kan få ut max av en R1 eller 1000RR på gata, men handlar det om bana hade jag lätt valt någon av dem. annars en Yamaha dragstar 650, med kardan:tummenupp

Hör du hur det låter?

:) :rolleyes:

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP