Mora_Nisse
Ny medlem
jag har kollat runt över allt efter snygga supermotards men antingen är dom för dyra, eller om jag hittar en fin finns den inte på blocket etc etc. har ni några bra tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
is i magen å köp min till våren
lr lundgrens.
okej du ska köpa en Yamaha dt med sm sulor, punkt. så nu har jag hjälpt dig välja hoj! nu kan du köpa en eftersom du antagligen inte kan tänka själv och inte har någon egen vilja så jag har valt hoj åt dig. Och nu slipper du besudla detta forumet med en utav dom flera tusen hojvals trådarna.![]()
Besudlakonstigt jävla ord
okej du ska köpa en Yamaha dt med sm sulor, punkt. så nu har jag hjälpt dig välja hoj! nu kan du köpa en eftersom du antagligen inte kan tänka själv och inte har någon egen vilja så jag har valt hoj åt dig. Och nu slipper du besudla detta forumet med en utav dom flera tusen hojvals trådarna.![]()
Besudlakonstigt jävla ord
nisse du är ju sämre än mej på att flippa i fel situation![]()
Så du är bättre på att flippa i fel situation?![]()
Seså, han är ny medlem. Bara för att någon startar en ny tråd i ovetenskap om att det finns en hel del sådana innan behöver du inte vara otrevlig, tillräckligt dålig stämning här redan. Du visste väl inte att det fanns en massa sådana trådar här när du gick med?
men vare inte din WR som varken gasreste eller ja går som en wr ska göra?Eller köper du min! Går jävligt bra![]()
Jag, Rosen Igge mm är bra exempel på att enduro hojar som ktm tm gg hva inte hör hemma på lv.
Vad har hänt med era hojar pågrund av väg körning?
Hittils är jag sjukt glad att jag köpte en qvarna och körde på gatan men jag kanske bara haft tur?![]()
Du har nog haft tur
Tidigare ägare har fått en rasad växellåda för att de kört på landsväg och så har ju min nypit en gång (stubbrace visserligen)
Blandning av dålig skötsel och otur i kombination av servicekrävande hoj typ
Hmm, känner ingens enduro/sm som pajat på grund av just lv körning, jag tror nog risken är lika stor i skogen som på vägen. Överbevisa mig gärna men inte typ "en gång, jag hade en kompis som körde enduro i skogen i flera år. När han tog ut den på vägen så SkAarr den DirECt och det är lv körningens fel"
http://forum.soe.se/showpost.php?p=317197&postcount=120
http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3315212&postcount=86
Eftersom jag är jättekass på att förklara så länkar jag till mina källor![]()
Att den sen nyper beror ju på körsätt, skötsel och tur/otur
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti