hjälp mig välja 125:a Sm?

Mora_Nisse

Ny medlem
Gick med
7 Jan 2008
Hoj
Aprilia sx50
jag har kollat runt över allt efter snygga supermotards men antingen är dom för dyra, eller om jag hittar en fin finns den inte på blocket etc etc. har ni några bra tips?

GG Till salu.

Min GG sm125 är till salu. Den är i ett EXTREMT fint skick!! Både i motor och i allt annat. PM:a vid intresse. :)

/Eric

okej du ska köpa en Yamaha dt med sm sulor, punkt. så nu har jag hjälpt dig välja hoj! nu kan du köpa en eftersom du antagligen inte kan tänka själv och inte har någon egen vilja så jag har valt hoj åt dig. Och nu slipper du besudla detta forumet med en utav dom flera tusen hojvals trådarna. :mad:

Besudla :va konstigt jävla ord

okej du ska köpa en Yamaha dt med sm sulor, punkt. så nu har jag hjälpt dig välja hoj! nu kan du köpa en eftersom du antagligen inte kan tänka själv och inte har någon egen vilja så jag har valt hoj åt dig. Och nu slipper du besudla detta forumet med en utav dom flera tusen hojvals trådarna. :mad:

Seså, han är ny medlem. Bara för att någon startar en ny tråd i ovetenskap om att det finns en hel del sådana innan behöver du inte vara otrevlig, tillräckligt dålig stämning här redan. Du visste väl inte att det fanns en massa sådana trådar här när du gick med?

nisse du är ju sämre än mej på att flippa i fel situation:D

Seså, han är ny medlem. Bara för att någon startar en ny tråd i ovetenskap om att det finns en hel del sådana innan behöver du inte vara otrevlig, tillräckligt dålig stämning här redan. Du visste väl inte att det fanns en massa sådana trådar här när du gick med?

edit:"onödigt"

Last edited:
Jag, Rosen Igge mm är bra exempel på att enduro hojar som ktm tm gg hva inte hör hemma på lv.

Vad har hänt med era hojar pågrund av väg körning?

Hittils är jag sjukt glad att jag köpte en qvarna och körde på gatan men jag kanske bara haft tur?:confused:

Vad har hänt med era hojar pågrund av väg körning?

Hittils är jag sjukt glad att jag köpte en qvarna och körde på gatan men jag kanske bara haft tur?:confused:

Du har nog haft tur :tungan

Tidigare ägare har fått en rasad växellåda för att de kört på landsväg och så har ju min nypit en gång (stubbrace visserligen)

Blandning av dålig skötsel och otur i kombination av servicekrävande hoj typ

Du har nog haft tur :tungan

Tidigare ägare har fått en rasad växellåda för att de kört på landsväg och så har ju min nypit en gång (stubbrace visserligen)

Blandning av dålig skötsel och otur i kombination av servicekrävande hoj typ

Hmm, känner ingens enduro/sm som pajat på grund av just lv körning, jag tror nog risken är lika stor i skogen som på vägen. Överbevisa mig gärna men inte typ "en gång, jag hade en kompis som körde enduro i skogen i flera år. När han tog ut den på vägen så SkAarr den DirECt och det är lv körningens fel"

Hmm, känner ingens enduro/sm som pajat på grund av just lv körning, jag tror nog risken är lika stor i skogen som på vägen. Överbevisa mig gärna men inte typ "en gång, jag hade en kompis som körde enduro i skogen i flera år. När han tog ut den på vägen så SkAarr den DirECt och det är lv körningens fel"

http://forum.soe.se/showpost.php?p=317197&postcount=120
http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3315212&postcount=86

Eftersom jag är jättekass på att förklara så länkar jag till mina källor :)

Att den sen nyper beror ju på körsätt, skötsel och tur/otur

Äsch, min gamla Qvarna har gått typ 400 mil landsväg utan att skära. Sköter man skiten och kör vettigt håller det.

Det är ju just GG som har lite känsligare låda. Men det ska tydligen kunna bero på att man inte bytt oljan tillräckligt ofta också.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti