Hjälp mig komma in i matchen...

EazyLiving skrev:
Skitsamma om de följer reglerna till punkt å pricka, att skriva prototyp på GP250 är FEL, FEL, FEL likt förbannat!! :fakta

Nöjd nu då?

Sedan får gärna Bj.O.rn, eller herr proffsexpert, visa mig en affär där jag kan köpa samma däck som Fujiwara och grabbarna snurrar runt med.....

Goodstuff skrev:
Nöjd nu då?

Sedan får gärna Bj.O.rn, eller herr proffsexpert, visa mig en affär där jag kan köpa samma däck som Fujiwara och grabbarna snurrar runt med.....
´

Samma är ju svårt, de sitter ju på deras hojar. Likadana är lättare, men förmodligen får du som "normal" gatåkare vänta 6-8 månader innan de finns i butik. Om det sen är pga sena leveranser, produktionsmässiga planeringar eller bara så att Fujiwara ska ha bättre däck än alla andra, vet nog bara fabriken om. :rolleyes:

EazyLiving skrev:
´

Samma är ju svårt, de sitter ju på deras hojar. Likadana är lättare, men förmodligen får du som "normal" gatåkare vänta 6-8 månader innan de finns i butik. Om det sen är pga sena leveranser, produktionsmässiga planeringar eller bara så att Fujiwara ska ha bättre däck än alla andra, vet nog bara fabriken om. :rolleyes:

Då kanske det är enklare att faktsikt få tag på samma däck som Fujiwara haft, om än begagnade? ;)

EazyLiving skrev:
Genomlevde svensk eurosport i helgen, å inte en kommentar från dig trots alla uppenbara felsägningar och klavertramp! :mad:

Jo jag tittade på Svenska Eurosport, men jag gjorde det på betald arbetstid så jag kan inte klaga :)

/B

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...