Hjälp mig komma in i matchen...

EazyLiving skrev:
Skitsamma om de följer reglerna till punkt å pricka, att skriva prototyp på GP250 är FEL, FEL, FEL likt förbannat!! :fakta

Nöjd nu då?

Sedan får gärna Bj.O.rn, eller herr proffsexpert, visa mig en affär där jag kan köpa samma däck som Fujiwara och grabbarna snurrar runt med.....

Goodstuff skrev:
Nöjd nu då?

Sedan får gärna Bj.O.rn, eller herr proffsexpert, visa mig en affär där jag kan köpa samma däck som Fujiwara och grabbarna snurrar runt med.....
´

Samma är ju svårt, de sitter ju på deras hojar. Likadana är lättare, men förmodligen får du som "normal" gatåkare vänta 6-8 månader innan de finns i butik. Om det sen är pga sena leveranser, produktionsmässiga planeringar eller bara så att Fujiwara ska ha bättre däck än alla andra, vet nog bara fabriken om. :rolleyes:

EazyLiving skrev:
´

Samma är ju svårt, de sitter ju på deras hojar. Likadana är lättare, men förmodligen får du som "normal" gatåkare vänta 6-8 månader innan de finns i butik. Om det sen är pga sena leveranser, produktionsmässiga planeringar eller bara så att Fujiwara ska ha bättre däck än alla andra, vet nog bara fabriken om. :rolleyes:

Då kanske det är enklare att faktsikt få tag på samma däck som Fujiwara haft, om än begagnade? ;)

EazyLiving skrev:
Genomlevde svensk eurosport i helgen, å inte en kommentar från dig trots alla uppenbara felsägningar och klavertramp! :mad:

Jo jag tittade på Svenska Eurosport, men jag gjorde det på betald arbetstid så jag kan inte klaga :)

/B

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back