syltburk
Skallig och arg!
Jag ska köpa en ny TV och har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska köpa. Man får ju inte mycket hjälp på Elgiganten, Siba eller OnOff så jag tänkte köpa på Internet. Problemet med det är ju att man köper grisen i säcken. Det känns dumt att köpa en så dyr pryl utan att veta om den är bra. Därför hoppas jag att någon vänlig person kan ge mig tips på en bra TV.
Jag hade tänkt mig en LCD-TV med "Full-HD", alltså 1920*1080. Storleken ska vara 40-42 tum och den får inte kosta mer än 20 000 kr. Jag ska koppla datorn, en Xbox 360 och en hårddiskinspelar-DVD-brännargrunka till TV:n. Dessutom vill jag gärna ha en TV som klarar mer än vanliga 60 Hz. Finns det? Hur lång uppdateringstid ska det vara på pixlarna för att det ska se ok ut?
Jag hade tänkt mig en LCD-TV med "Full-HD", alltså 1920*1080. Storleken ska vara 40-42 tum och den får inte kosta mer än 20 000 kr. Jag ska koppla datorn, en Xbox 360 och en hårddiskinspelar-DVD-brännargrunka till TV:n. Dessutom vill jag gärna ha en TV som klarar mer än vanliga 60 Hz. Finns det? Hur lång uppdateringstid ska det vara på pixlarna för att det ska se ok ut?