JensOlsson
Ny medlem
Hallå. Jag sålde min enduro, en Yamaha wr 250 - 98 blå med technosel grafik i sommras till en kille vid namn Jörgen Sjönberg från Stockholmsområdet. cirka 25 - 30 år (efternamnet är ett litet frågetecken, kan vara Sjöberg, Skönberg). Nu är det så att killen inte lämnat in ägarbyteslappen och jag står fortfarade som ägare dock så är hojen avställd. Han var tidigare ägare till en sporthoj och hade sin bror med sig. Brorsan jobbade på en mc-firma i stockholm, ganska kort. Åkte ien Renault Sénice modell firmabil som han hade lånat. Vit med ljus-gröna ränder på sidan. Brodern hade tydligen sporthoj. Det var inga krångel vid köpet. Kontant betalning. hjälp mig hitta denna. Om det hjälper finns det bilder på hojen om någon tror sig ha sett denna.
Har prövat nummerupplysning, polisregistret osv. Om inte detta hjälper får jag börja ringa runt till lämpliga matchande Jörgens i stockholm.
Tack på förhand.
Har prövat nummerupplysning, polisregistret osv. Om inte detta hjälper får jag börja ringa runt till lämpliga matchande Jörgens i stockholm.
Tack på förhand.