Hjälp mig hitta fighter objekt!

Millejan

My ambitios weight more than my talent..
Gick med
3 Oct 2009
Hoj
Mille factory 04, R6-04 banhoj, Zx9r-00 såld
Är det nån som har ork och hjälpa mig hitta ett schysst fighterobjekt som ligger runt max 32k. Ni kanske rent av har nåt liggande i garaget :confused:
Vilka cyklar är lättast och bygga på? Jag vill minst ha 900cc och gärna modernare än 95. Jag lovar att den inte ska bli svart...:tummenupp

Kolla med "wiseguy" här på forumet, han har ett bra objekt ståendes och till salu.

vill gärna hitta en som man inte behöver pilla så mycket maskinellt på utan kanske en som är lagt lite lätt men fin maskinellt och i framgaffeln....

Tja denna kan du få för ett bra pris dock inte så bra som du letar efter men säg till om det är interesant det är ju i princip en ny hoj å den står i LKPG + att det är ju en Trajja.
http://www.blocket.se/ostergotland/Triumph_DAYTONA_955_I_21735294.htm?ca=8&w=2

Ja, jag har sett den och hade inte tvekat 1 sek om jag kunde lägga upp dom pengarna men....gaaah...

Last edited:
vill gärna hitta en som man inte behöver pilla så mycket maskinellt på utan kanske en som är lagt lite lätt men fin maskinellt och i framgaffeln....

Ja, jag har sett den och hade inte tvekat 1 sek om jag kunde lägga upp dom pengarna men....gaaah...

Om du är intereserad så kan man säkert fixa till nåt med Joppe (på Motorbolaget) å mig....:tummenupp

Varför inte en zx7r, de är fräna. De borde man ju kunna hitta för mellan 25-30 000.
Ska själv dra igång ett projekt på just en sådan.
Annars borde de väl gå att hitta 900 kubikare från 95 och framåt för ca 30.
Spana in blocket, många som vill sälja nu.

Jo, jag har fortfarande en CBR900RR -99 nedplockade i molekyler med en massa godis, typ enkelsving, Slowdog krona, CBR1000RR bakdel, osv.
Jag pm:ar dig med mer info om det hela.

Jo, jag har fortfarande en CBR900RR -99 nedplockade i molekyler med en massa godis, typ enkelsving, Slowdog krona, CBR1000RR bakdel, osv.
Jag pm:ar dig med mer info om det hela.

Ledsen att hi-jacka tråden lite. Men vad för sving är det? VFR800 eller 750? Annan?

Bortsett från din budget: personligen hade jag köpt en R1a, -07, röd/vit. Jävligt snygg och bra klös:D sen kapa kåpan i undre skarven och bara behållit nedre delen. Nytt lyse och styre:p

Ja, då verkar det som om det blev EST gamla hoj som blir nästa penninghålet i mitt liv...:)
Var inne i Butiken och fann den skitig och ensam bland massa andra mopeder och visst är den grym..:)
Jag har redan planer för den men måste vänta lite tills det kommer in lite mer cash.

Tack för alla tips!

Ja, då verkar det som om det blev EST gamla hoj som blir nästa penninghålet i mitt liv...:)
Var inne i Butiken och fann den skitig och ensam bland massa andra mopeder och visst är den grym..:)
Jag har redan planer för den men måste vänta lite tills det kommer in lite mer cash.

Tack för alla tips!

Härligt med fler trajor & jag kom just även på att jag tror polarn har en enkelsving liggandes men han svarar inte (säkert på semestern den jäveln) vill du att jag kollar med honom????
Hoppas allt fixar sig & att du kör skiten ur den i sommar:tummenupp

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...