Hjälp mig hitta fighter objekt!

Härligt med fler trajor & jag kom just även på att jag tror polarn har en enkelsving liggandes men han svarar inte (säkert på semestern den jäveln) vill du att jag kollar med honom????
Hoppas allt fixar sig & att du kör skiten ur den i sommar:tummenupp

Ja, det vore bra om du kunde kolla...:) Enkelsvingen ska väl passa rakt av antar jag? Kanske han har med fälg o hela skiten?
Köra skiten ur den kommer jag göra...dont worry..:banana

Ja, det vore bra om du kunde kolla...:) Enkelsvingen ska väl passa rakt av antar jag? Kanske han har med fälg o hela skiten?
Köra skiten ur den kommer jag göra...dont worry..:banana

Tja fick tag i polarn 6000:- komplett bak med fälg (tror inte det är stötdämpare men din borde passa) ganska bra va??

Tja fick tag i polarn 6000:- komplett bak med fälg (tror inte det är stötdämpare men din borde passa) ganska bra va??

Ja, om min stötdämp passar så är det ju bra men annars blir det lite dyrt för mig och byta....måste kolla upp det.
Vet inte värdena på sådana grejer för man är ju grön men jag antar att det är bra pris...:D
Fan vad din hoj är grym förresten! gillar lösningen med lysena...måste själv komma på nåt snyggt så jag tar gärna emot moddtips....
Skulle gärna korta baken lite och strippa den.Tycker nästan 01-ans bak är snyggare men en sådan kanske man kan skruva på rakt av? Den ser lite nättare och sportigare ut.
Har du höjt arslet på din?

Last edited:
Ja, om min stötdämp passar så är det ju bra men annars blir det lite dyrt för mig och byta....måste kolla upp det.
Vet inte värdena på sådana grejer för man är ju grön men jag antar att det är bra pris...:D
Fan vad din hoj är grym förresten! gillar lösningen med lysena...måste själv komma på nåt snyggt så jag tar gärna emot moddtips....
Skulle gärna korta baken lite och strippa den.Tycker nästan 01-ans bak är snyggare men en sådan kanske man kan skruva på rakt av? Den ser lite nättare och sportigare ut.

Jag tror att stötdämpaern passar bara att mäta längden iförsig, bakdel tror jag ligger på Joppes vind så det kan du säkert låna å kolla sen:tummenupp

Om det är nån annan som är sugen på min Daytona så pm:a. Då trådstartaren kom på andra tankar:va

Om det är nån annan som är sugen på min Daytona så pm:a. Då trådstartaren kom på andra tankar:va

Vilken tomte:va Impulsköp är alltid de bästa köpen:tungan

Ja, vilken tomte man är...impulsköp är mitt förnamn...:va

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...