Hjälp mig förnedra Mattias på LMS B-race slutet på augusti

Sportsman igen: Nu har jag balanserat hans bakhjul också. Nu kan jag inte förlora, kör han fort nu så är det ändå min förtjänst. :FU
 
Du är medveten om att din konkurrent precis balanserat ditt bakhjul.... oj skulle man inte lägga på 100g på tyngsta punkten :va:näsblod

Mattias har alltid hjälpt mig med att laga cyklar. När han mekar brukar det funka, när jag gör det sjävl fungerar ingenting.

Han har något stort psykiskt problem mot icke-hela prylar. :D
 
Mattias har alltid hjälpt mig med att laga cyklar. När han mekar brukar det funka, när jag gör det sjävl fungerar ingenting.

Han har något stort psykiskt problem mot icke-hela prylar. :D

Det heter Aspergers syndrom. I haz it.
 
Nu har Nicklas Krey efteranmält sig. Så nu har vi en 125 förare som favorit till segern. :död

Faan. Man kanske skulle stanna hemma.

Edit: Det ser ut att bli regn hela helgen så det kan gå precis hur som helst. http://www.klart.se/väder-linköping.html
 
Last edited:
Hittade du sekunden jag gav dig Mattias?

:p

/ Jens

Hittade du sekunden jag gav dig Mattias?

:p

/ Jens
 
Last edited:
Sådärja, första passet kändes finfint, vevade in Mattias efter några varv och det började nog vara trevligt att köra hoj. Andra passet sa hojen 'blöööh' på rakan och var lika död över 7k rpm som under. Fel med andra ord.

Sen lånade jag Mattias cykel, och satan i gatan. Varför kör han inte 1.03 med den? Den är ju helt vild och galen, och sicket nyyyyp i bromsarna. Mamma, hoj så skoj. Körde några vackra pass med den och mös runt.

Ikväll blir det stormek och genomgång av avgasportar och dylikt, någon av dem har sotat fast sig fullständigt eller nått. Målet är att få den att gå 1/5 så bra som Mattias, det borde räcka för att köra ifrån honom! :D
 
Jag kommer i varje fall vara snyggast i depån, om man inte står för nära och ser rinningarna i klarlacken eller bubblorna i dekalerna....
 
Sådärja, första passet kändes finfint, vevade in Mattias efter några varv

Uppenbar lögn.

och det började nog vara trevligt att köra hoj. Andra passet sa hojen 'blöööh' på rakan och var lika död över 7k rpm som under. Fel med andra ord.

Dina hojar gör oftast så, va?

Sen lånade jag Mattias cykel, och satan i gatan. Varför kör han inte 1.03 med den? Den är ju helt vild och galen, och sicket nyyyyp i bromsarna. Mamma, hoj så skoj. Körde några vackra pass med den och mös runt.

Min hoj är BÄST. PPPPP, du vet. Anledningen till att jag kör sakta är att den skrämmer mig.

Ikväll blir det stormek och genomgång av avgasportar och dylikt, någon av dem har sotat fast sig fullständigt eller nått. Målet är att få den att gå 1/5 så bra som Mattias, det borde räcka för att köra ifrån honom! :D

Ja, jag lagar den idag. Jag nöjer mig med att laga den till 1/5-nivån, så får du bevisa hur bra du är sen. :FU
 
BACK TO TOPIC!

Sege körde långsammare på min hoj än vad jag gjorde iaf. Skitmycket långsammare. 0,18 sekunder långsammare.
 
Tänk om du hittat hela min sekund. Fego :mad:

/ Jens

Sege-rmarginalen är inte viktig så länge jag vinner. Hans hoj går inte lika fort ens när den är frisk, så jag är inte orolig. Jag ska vinna rejset i så lågt tempo som möjligt.
 
Har för mig att Doohan också körde med den strategin, undrar vem han lärde sig den av :rolleyes:

Ja, jag tipsade honom om det 1990. Kul att han mindes det sen. :ljuga

Du har bytt nick, din lurifax. Laga kylaren och kom in i matchen!
 
*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back
Top