Tjaba. Här komemr lite bakgrundsinfo. (lite tråkig)
"En solig dag näg jag sitter ute på min tomt och drömmer mig bort till den till som var. Den tid jag hade en GSXR1100, och min svåger hade en CBR900RR och vi körde som galningar runt om i världen. (Nu har jag ingen MC, utan den såldes pga, husköp, min svåger sålde sin, pga sin blivande papparoll
. Detta skedde för ca:6 år sedan)
Bäst som jag sitter där med en kall öl, hör jag något mystiskt.
Jag tittar upp på infarten och.. där KOMMER MIN JÄVLA SVÅGER MED EN GSXR1100!!!!
Vilket SVIN!!!
Och jag som inte ens har en liten moppe!!!!
Detta måste ju naturligtvis beivras.
Tanten, har numera inget att säja till om, utan jag ska ha en MC.
Det som jag hoppas att detta forum kan hjälpa mig med är:
Jag är en inbiten Suzukist, och tittar därfär bara på dessa modeller, för en prissumma om ca:50:000:-
en TL1000R, är en modell som jag hägrar efter, men efter att ha tänkt till ett tag så kanske den inte är det bästa att ta med på långturer, inte är den bästa att skjutsa
på, samt att det finns en möjlighet att jag blir ifrånåkt av Svågern.
En GSX, har många och billiga reservdelar, jag kan cyckeln, det går att åka två, jag ryms på den(186cm105Kg) och den går att skrämma upp. Problemet där är.. jag har ju haft en sådan..
Tusiken.. en V-twin rocka asfett, men frågan är om det räcker....
'
Har ni några förslag att ge mig, förutom att krossa knäskålarna på svågern, då jag redan har funderat på det..
tack!
"En solig dag näg jag sitter ute på min tomt och drömmer mig bort till den till som var. Den tid jag hade en GSXR1100, och min svåger hade en CBR900RR och vi körde som galningar runt om i världen. (Nu har jag ingen MC, utan den såldes pga, husköp, min svåger sålde sin, pga sin blivande papparoll
. Detta skedde för ca:6 år sedan)Bäst som jag sitter där med en kall öl, hör jag något mystiskt.
Jag tittar upp på infarten och.. där KOMMER MIN JÄVLA SVÅGER MED EN GSXR1100!!!!
Vilket SVIN!!!
Och jag som inte ens har en liten moppe!!!!
Detta måste ju naturligtvis beivras.
Tanten, har numera inget att säja till om, utan jag ska ha en MC.
Det som jag hoppas att detta forum kan hjälpa mig med är:
Jag är en inbiten Suzukist, och tittar därfär bara på dessa modeller, för en prissumma om ca:50:000:-
en TL1000R, är en modell som jag hägrar efter, men efter att ha tänkt till ett tag så kanske den inte är det bästa att ta med på långturer, inte är den bästa att skjutsa
på, samt att det finns en möjlighet att jag blir ifrånåkt av Svågern.En GSX, har många och billiga reservdelar, jag kan cyckeln, det går att åka två, jag ryms på den(186cm105Kg) och den går att skrämma upp. Problemet där är.. jag har ju haft en sådan..
Tusiken.. en V-twin rocka asfett, men frågan är om det räcker....
'
Har ni några förslag att ge mig, förutom att krossa knäskålarna på svågern, då jag redan har funderat på det..

tack!

men den är ändå go att köra