- Jerker -
Gudomlig sporthojare
Låter som en - Jerker -
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han har varit på det här viset i över tio år...En klåddas.
Min erfarehet av sådana personer är att han antingen kommer att sluta med motorcyklar eftersom det blir för omständigt, eller köpa hojjar, putsa upp dem, provköra, sälja.
Rätt intressant och roligt att se hur vi sköter om våra cyklar. Ibland när jag går runt på onsdagkvällarna på sveavägen och ser vissa hojar så ser det ut som om dom inte har blivit tvättade på ett par säsonger. Det tycker jag är onormalt åt andra hållet.Vem faaaaaaaan brynäs igentligen!! Alla e olika, orka skap en tråd om olika personlikhetstyper! De iofs bara va ja tycker, skåååål![]()
Rätt intressant och roligt att se hur vi sköter om våra cyklar. Ibland när jag går runt på onsdagkvällarna på sveavägen och ser vissa hojar så ser det ut som om dom inte har blivit tvättade på ett par säsonger. Det tycker jag är onormalt åt andra hållet.
Varje år (vår) kör jag mc-kortegen i Linköping och blir besviken på alla som inte har lyckats tvätta/putsa skiten...
Det är nu vi kommer till det sjuka, han kan ringa mig och säga "hojen har stått i garaget i en vecka nu och måste vara dammig. Följer du med och tvättar?"Allt låter ok enligt mina öronFöööörutom att han skulle vaxa hojen minst 1 gång i veckan.
Det låter inte riktigt sant om man tar i beaktande att han max kör 100mil om året. Det betyder att hojen står oanvänd större delen av sommaren..men ändå ska han då vaxa minst 1 gång i veckan. Vilket då betyder att han går ut o vaxar den trots att den stått oanvänd o redan nyvaxad sen förra veckan han var på den med vaxet.
Det är nu vi kommer till det sjuka, han kan ringa mig och säga "hojen har stått i garaget i en vecka nu och måste vara dammig. Följer du med och tvättar?"
Jasså, låter som att du är en av bovarnaDet är inte onormalt!!Det är tidsbesparande!
Varje år (vår) kör jag mc-kortegen i Linköping och blir besviken på alla som inte har lyckats tvätta/putsa skiten... Om den har stått hela vintern så kan man väl nån gång ha hunnit spola på lite avfettning och skölja av det värsta?! Jag jobbar deltid med rekond och är säkert miljöskadad med jag vill påstå att skicket i regel är dåligt/lågt på alla cyklar man ser när man är ute och åker?!
En klåddas.
Min erfarehet av sådana personer är att han antingen kommer att sluta med motorcyklar eftersom det blir för omständigt, eller köpa hojjar, putsa upp dem, provköra, sälja.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |