Hehe, jag har oxo ngn som ringer och trakaserar. Nu på senare tid har personen börjat att ringa på mobilen med. Ibland lägger personen bara på och ibland flåsar denne i luren ett tag.
Någon skickar oxo anonyma sms från nätet till en tjej jag träffar om att jag inte sover hemma om nätterna m.m.
Har känslan av att det finns någon som inte gillar mig
Mitt råd till dig:
Gör som en tjejkompis till mig gjorde när en snubbe ringde henne och var otrevlig/äcklig vid flera tillfällen. Hon tog reda på numret och därefter hans adress, ringde upp en bekant (en ruskigt störd psykopat med en läskig röst), berättade vad som var på G och bad honom ringa upp personen som telefontrakaserade:
- Har jag kommit till <förnamn efternamn>?
- Ja, vem är det jag pratar med?
- Du bor på <gatunamn>?
- Ja, vem undrar?
- Vi ses snart! *klick*
Han slutade ringa
Någon skickar oxo anonyma sms från nätet till en tjej jag träffar om att jag inte sover hemma om nätterna m.m.
Har känslan av att det finns någon som inte gillar mig

Mitt råd till dig:
Gör som en tjejkompis till mig gjorde när en snubbe ringde henne och var otrevlig/äcklig vid flera tillfällen. Hon tog reda på numret och därefter hans adress, ringde upp en bekant (en ruskigt störd psykopat med en läskig röst), berättade vad som var på G och bad honom ringa upp personen som telefontrakaserade:
- Har jag kommit till <förnamn efternamn>?
- Ja, vem är det jag pratar med?
- Du bor på <gatunamn>?
- Ja, vem undrar?
- Vi ses snart! *klick*
Han slutade ringa