Hjälp med telefon-trakassering

Hehe, jag har oxo ngn som ringer och trakaserar. Nu på senare tid har personen börjat att ringa på mobilen med. Ibland lägger personen bara på och ibland flåsar denne i luren ett tag.

Någon skickar oxo anonyma sms från nätet till en tjej jag träffar om att jag inte sover hemma om nätterna m.m.

Har känslan av att det finns någon som inte gillar mig :va

Mitt råd till dig:
Gör som en tjejkompis till mig gjorde när en snubbe ringde henne och var otrevlig/äcklig vid flera tillfällen. Hon tog reda på numret och därefter hans adress, ringde upp en bekant (en ruskigt störd psykopat med en läskig röst), berättade vad som var på G och bad honom ringa upp personen som telefontrakaserade:

- Har jag kommit till <förnamn efternamn>?
- Ja, vem är det jag pratar med?
- Du bor på <gatunamn>?
- Ja, vem undrar?
- Vi ses snart! *klick*

Han slutade ringa :hihi

Santo skrev:
Mitt råd till dig:
Gör som en tjejkompis till mig gjorde när en snubbe ringde henne och var otrevlig/äcklig vid flera tillfällen. Hon tog reda på numret och därefter hans adress, ringde upp en bekant (en ruskigt störd psykopat med en läskig röst), berättade vad som var på G och bad honom ringa upp personen som telefontrakaserade:

- Har jag kommit till <förnamn efternamn>?
- Ja, vem är det jag pratar med?
- Du bor på <gatunamn>?
- Ja, vem undrar?
- Vi ses snart! *klick*

Han slutade ringa :hihi

Hehe, den var bra :) Men då måste jag ha adressen först och hade jag den så skulle jag göra ett hembesök på egen hand istället så får han chans att förklara sig först också. Att hota fungerade inte, nu får jag ta till drastiska metoder om han ringer igen.
Han pratade in på min telefonsvarare hörde jag idag, då tyckte hans bror att jag var väldigt elak mot "conny" och att det var onödigt att hota honom osv, sen avslutade han med "jaja, jag ringer senare, PUSS"!!! Vilka dårar :död

Hannez, pma om det där.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...