Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pullver skrev:snabb gjort bara för att du skulle få se en glimt över hur det skulle se ut.

Pullver skrev:Gör hela bilden svart vit och sen när det är gjort så tar du händelsepenseln och ritar där du har hojen. då blir den sin ursprungliga färg.
Går säkert på många sätt. det är ett iaf
Coola Ola skrev:Lite enklare är att bara markera och kopiera hojen till ett annat dokument, omvandla originalet till svartvitt och sedan klistra in hojen med färg ovanpå det svartvita.
69:an skrev:...och vill man göra det utan att böka med flera dokument så kan man:
Markera hojen (exempelvis med lasson och/eller trollstaven),
Invertera markeringen, så allt *utom* hojen blir markerat,
Använda funktionen Desaturate som tar bort färginformationen från det markerade området.![]()
Vill man finlira så kan man skapa en mjukt tonad övergång mellan det färgade och det svartvita området genom att softa markeringskanten, eller använda funktionen "Fade Desaturate".
Snyggt exempel.250cross skrev:Lånar tråden, nu när du fått ditt gjort.
Någon som vet hur man gör en bild svartvit men fortarande har tex. crossen på bilden i färg?
Exempel:
Coola Ola skrev:Nu har jag visserligen svensk version men inte hittar jag motsvarigheten till "Fade Desaturate". Desaturate heter "Tunna Ut" i den svenska versionen (7.0) och ligger under "Bild/Justeringar" men jag antar att "Fade..." är något man kan avända på andra förändringar än just "Desaturate"? Var i menystrukturen ligger det i engelska versionen?
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|